پیشنهاد وزارت دارم؛ چند جلسه با روحانی داشتم؛ هنوز به جمع بندی نرسیده‌ام

مسجدجامعی:

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
احمد مسجدجامعی با اشاره به تشکیل جلسات منتخبین شوراها از تدوین برنامه‌های دور چهارم شورای شهر تهران به ویژه انتخاب شهردار آینده خبر داد و گفت: برنامه تدوین شده‌ام در حوزه فرهنگ و ارشاد که برای ۱۰۰ روز یعنی تا دهه فجر امسال است به آقای روحانی ارائه شده است اما در انتخابم میان وزارتخانه و شورای شهر، رای مردم برایم ضروری است.

ایلنا نوشت: احمد مسجدجامعی با اشاره به اینکه چند دیدار با آقای روحانی درحوزه مسائل عمومی به ویژه فرهنگ و هنر داشتم، اظهار کرد: ‌نتیجه این دیدار‌ها تدوین برنامه حوزه فرهنگ و ارشاد است که البته در تدوین این برنامه جمعی از نمایندگان مجلس از طیف‌های مختلف، حوزویان، دانشگاهیان، نخبگان هنری و اصناف حوزه فرهنگ و هنر و رسانه حضور داشتند.

وی ادامه داد: برنامه تدوین شده که برای صد روز یعنی تا نزدیک دهه فجر امسال است ارائه شده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پیشنهادی برای تصدی وزرات فرهنگ و ارشاد در دولت آقای روحانی به من داده شده است، تصریح کرد: ‌هنوز به جمع بندی نهایی برای حضورم به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد نرسیده‌ام.

مسجدجامعی خاطرنشان کرد: از آنجایی که منتخب مردم در دور چهارم شورا‌ها هستم جلساتی را با منتخبین این دوره برای برنامه‌های دور بعدی شورا و انتخاب شهردار برگزار کردیم‏.این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف تهیه و تدوین شده است که می‌تواند به تعیین ویژگی‌های شهردار مناسب برای کلانشهر‌ها و تهران اشاره کرد البته نتیجه این دیدارها به زودی اعلام می‌شود.

وی همچنین از تهیه طرح دو فوریتی مبنی بر افزایش تعداد کمیسیون‌ و کمیته‌های شورای شهر تهران در دور چهارم، خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تعداد اعضا در دور چهارم پیشنهاد داده شد تا به ازای هر معاونت در شهرداری یک کمیسیون در شورا داشته باشیم تا ارزیابی از فعالیت‌های شهری به صورت کامل انجام شود.

منتخب مردم در دور چهارم شورا دربارهٔ تصمیمش برای حضور در وزارتخانه یا شورای شهر تهران تاکید کرد: برای من رای مردم ضروری است اما باید ببینم چه می‌شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.