پیشنهاد ویژه ایرانسل به طرفداران بازی‌های آنلاین: با وایمکس ایرانسل رایگان بازی کنید!

۱۲ تیرماه ۱۳،

ایرانسل از امکان استفاده رایگان از سه بازی آنلاین ایرانی توسط مشترکین وایمکس خود خبر داد.
 
Final-Banner-Final-18-Jun-Game[2].jpg
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ مشترکین وایمکس ایرانسل که علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین می باشند، می‌توانند با عضویت در پایگاه اینترنتی‌های  www.gorz.ir ، www.speedup.ir و www.asmandez.ir ، بدون احتساب در حجم ترافیک اینترنتشان، به صورت آنلاین و رایگان از این بازی‌های رایانه‌ای مهیج ایرانی بهره‌مند شوند.
 
براساس این گزارش، بازی"گرز" یک بازی استراتژیک و کاملا ایرانی است، بازی "آسمان دژ ۲" هم یک بازی آنلاین ایرانی با مبنایی استراتژیک و فضایی است که در سال ۲۸۰۸ اتفاق می افتد.
 
بازی "سرعت بیشتر" هم مسابقه ایرانی برخط دیگری است که برای شرکت در آن تنها کافیست به گاراژ آنلاین خودتان بروید ، درب ماشینتان را باز کنید، استارت بزنید و در این مسابقه شرکت کنید. در این بازی اگر بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید برنده خواهید شد و به موجودی حساب شما افزوده می گردد ، سپس می توانید یک ماشین اسپرت دیگر بخرید و با آن در مسابقات تازه شرکت کنید.
 
به سه نفر برتر بازی‌های گرز و آسمان دژ۲ براساس رتبه‌بندی و قوانین بازی، یک مودم همراه و یک سال اشتراک رایگان وایمکس از سوی ایرانسل اهدا خواهد شد.
 
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات سرگرم کننده، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب پایگاه اینترنتی ایرانسل به آدرس www.irancell.ir مراجعه کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.