پیشکسوت رادیو و تلویزیون: سه ماه است کرایه…

۰۵خردادماه،

صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت رادیو، تلویزیون و سینما متولد ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۳۵ است و سال‌هاست که در عرصه بازیگری در این سه حوزه فعالیت دارد.

ممتازنیوز: از صفا آقاجانی – پیشکسوت رادیو و تلویزیون – سراغی گرفتیم که مدتی است حضورش احساس نمی‌شود، او با ابراز ناراحتی تنها در یک جمله می‌گوید: فقط بروید سبب را پیدا کنید که چرا سه ماه است کرایه خانه‌ام عقب افتاده است؟!

وقتی ایسنا از او دربارهٔ‌ کم‌کاری‌هایش و اینکه چرا بعد از سریال «زمانه» دیگر در تلویزیون دیده نشد، می‌پرسد، علیرغم اینکه همیشه با روی گشاده با خبرنگاران برخورد می‌کند، این بار حاضر به گفت‌وگو نمی‌شود و فقط در یک جمله چندین بار با گلایه می‌گوید: بروید سبب اینکه چرا سه ماه است کرایه خانه‌ام عقب افتاده است را پیدا کنید … فقط همین !

صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت رادیو، تلویزیون و سینما متولد ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۳۵ است و سال‌هاست که در عرصه بازیگری در این سه حوزه فعالیت دارد.

این بازیگر پیشکسوت در گفت‌وگویی که پیش از این با ایسنا داشت، در گفته‌هایی اینگونه اظهار کرده بود: شرایط سالمندی برای هنرمندان باید به گونه‌ای باشد که احساس سرافرازی کنیم و بدون نگرانی با بالا رفتن سن به رختخواب برویم و بیمار شویم؛ در حالی که اصلا چنین شرایطی برای هنرمندان حاکم نیست و در اینجا می‌خواهم بگویم ما اگر هنرمند هم نبودیم باید در نهایت به کهریزک می‌رفتیم و در همان جا دار فانی را وداع می‌گفتیم، در حال حاضر هم که هنرمند هستیم باز هم باید در آخر به کهریزک برویم.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.