پیشگامان در صدر ماند و پیکان سه پله صعود کرد

۱۲م آذر ،

هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی ها پیکان و پیشگامان به ترتیب موفق به شکست کاله و شهرداری ارومیه شدند.

به گزارش گروه ورشیممتازنیوز، هفته دهم لیگ برتر والیبال جام “سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی مقدم”  در شهرهای ارومیه، ورامین، مشهد، تهران، بندرعباس و گنبد پیگیری شد که تیم های پیکان، پیشگامان، متین ورامین، شهرداری تبریز، المهدی و باریج اسانس بر حریفان خود غلبه کردند.

در مهمترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال کاله مازندران قهرمان دوره قبل این رقابت ها در خانه والیبال تهران سه بر یک مغلوب پیکان شد تا با ۱۸ امتیاز و دو پله سقوط در مکان پنجم جدول قرار گیرد.
تیم والیبال پیکان، پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران نیز با کسب سه امتیاز این بازی، ۱۹ امتیازه شد و با سه پله صعود به جایگاه سوم رسید.
در دیگر بازی مهم هفته دهم لیگ برتر والیبال، پیشگامان صدرنشین این رقابتها در سالن غدیر ارومیه و در برابر شش هزار تماشاگر موفق به شکست سه بر یک شهرداری ارومیه شد تا امتیازات خود را به عدد  ۲۴ برساند و به صدرنشینی خود در این رقابتها تداوم بخشید. شهرداری ارومیه نیز با ۱۶ امتیاز در همان رتبه هفتم باقی ماند.

در پنجاه و ششمین بازی لیگ برتر والیبال سال ۹۱ تیم متین ورامین در سالن شهید گل عباسی این شهر نوین کشاورز را سه بر یک شکست داد تا ۲۲ امتیازه شود و در مکان دوم باقی بماند. تیم نوین کشاورز نیز با همان هشت امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی ماند.

در چهارمین بازی هفته دهم لیگ برتر والیبال سال ۹۱ تیم های میزان خراسان و شهرداری تبریز در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر دو مغلوب شهرداری تبریز شد. میزان با پذیرش این شکست یک پله سقوط در جدول داشت و به رتبه چهارم رسید اما نماینده تبریز با ۱۱ امتیاز در همان جایگاه نهمی باقی ماند و تغییری نکرد.

شکست سه بر یک تیم والیبال سایپا در برابر آلومینیوم المهدی در برابر یک هزار و ۳۰۰ تماشاگر در سالن فجر شهر بندرعباس، شگفتی هفته  دهم لیگ برتر والیبال بود که دو پله سقوط برای این تیم نسبتا جوان به همراه داشت. المهدی ۱۳ امتیازه شد و در همان جایگاه هشتمی باقی ماند اما سایپا که قبل از این دیدار در رتبه چهارم بود، به جایگاه ششمی سقوط کرد.

در ششمین بازی هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال تیم بازرگانی جواهری گنبد که در مکان دوازدهم جدول این رقابت ها قرار دارد، دهمین شکست خود در این مسابقات را در برابر باریج اسانس سه بر دو تجربه کرد تا تنها یک امتیاز به دست آورد و جمع امتیازهای خود را به عدد دو برساند.
باریج اسانس نیز با کسب دو امتیاز پیروزی در این دیدار ۱۰ امتیازه شد اما تغییری در جایگاهش در جدول مسابقات بوجود نیامد و در مکان دهم باقی ماند.        

نتایج کامل دیدارهای هفته دهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
شهرداری ارومیه یک – پیشگامان کویر یزد ۳
(۲۰- ۲۵، ۲۵- ۱۶، ۲۱- ۲۵ و ۱۸- ۲۵)

متین ورامین ۳– نوین کشاورز یک
(۲۲- ۲۵، ۲۵- ۲۱، ۲۶- ۲۴ و ۲۵- ۱۵)

میزان خراسان ۲– شهرداری تبریز ۳
(۲۵- ۱۵، ۲۲- ۲۵، ۲۵- ۱۸ ۲۲- ۲۵ و ۱۰- ۱۵)

پیکان تهران ۳– کاله مازندران یک 
(۲۵- ۲۱، ۲۵- ۱۷، ۱۶- ۲۵ و ۲۵- ۲۳)

آلومینیوم المهدی ۳ – سایپای البرز یک 
(۲۵- ۱۹، ۲۷- ۲۹، ۲۵- ۱۹ و ۲۵- ۱۶)

بازرگانی جواهری ۲– باریج اسانس کاشان ۳
(۲۵- ۲۰، ۲۳- ۲۵، ۲۵- ۱۶، ۲۳- ۲۵ و ۱۱- ۱۵)

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته دهم به قرار زیر است:
۱-  پیشگامان کویر یزد ۲۴ امتیاز 
۲-   متین ورامین ۲۲ امتیاز
۳-   پیکان تهران ۱۹ امتیاز
۴-   میزان خراسان ۱۸ امتیاز 
۵-   کاله مازندران ۱۸ امتیاز
۶-   سایپای البرز ۱۷ امتیاز 
۷-   شهرداری ارومیه ۱۶ امتیاز
۸-   آلومینیوم المهدی ۱۳ امتیاز
۹-   شهرداری تبریز ۱۱ امتیاز
۱۰-   باریج اسانس ۱۰ امتیاز
۱۱-   نوین کشاورز ۸ امتیاز
۱۲-   بازرگانی جواهری ۲ امتیاز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.