پیشگیری از چروک صورت با شکلک درآوردن

گردآوری توسط گروه آرایش و زیبایی سایت خبری ممتاز نیوز

پیشگیری از چروک صورت با شکلک درآوردنReviewed by نسیم on Aug 5Rating: 5.0

چروک زدایی بدون بوتاکس

 محققان می‌گویند برای کند کردن روند پیری پوست و پیشگیری از چروک صورت می‌توانید شکلک‌های بانمکی را دربیاورید. از نظر آنها اگر هر روز این حرکات به ظاهر عجیب را انجام دهید، خود به خود پوست‌تان بالا کشیده می‌شود و چروکی در آن باقی نمی‌ماند.

اما و اگر در مورد تاثیرات مثبت و منفی بوتاکس فراوان است و در این میان، محققان می‌گویند برای کند کردن روند پیری پوست و پیشگیری از چروک صورت می‌توانید شکلک‌های بانمکی را دربیاورید. از نظر آنها اگر هر روز این حرکات به ظاهر عجیب را انجام دهید، خود به خود پوست‌تان بالا کشیده می‌شود و چروکی در آن باقی نمی‌ماند.

۱-  پوست چانه‌تان را به این شکل بالا بکشید و حالتی شبیه به نگاه کردن به بالاترین نقطه آسمان را به خود بگیرید. دست‌های‌تان را هم زیر گردن‌تان بگذارید و وانمود کنید که با وجود بالا کشیده شدن پوست‌تان، خودتان با دست پوست گردن را پایین می‌کشید.

پیشگیری از چروک صورت با شکلک درآوردن

۲-  برای بالا کشیدن عضلات گونه‌تان، همین‌طور بخندید و با دو انگشت‌تان سعی کنید خط خنده را در صورت خود ادامه دهید.

پیشگیری از چروک صورت با شکلک درآوردن

۳-  تصور کنید مثل بازیگر فیلم بایسیکل‌ران نمی‌توانید چشم‌های‌تان را باز نگه دارید و باید به این شکل با انگشتان‌تان پلک خود را بالا بکشید. به حالت انگشت‌ها دقت کنید و درست به همین صورت فیگور بگیرید.

225

۴-  برای اینکه جریان خون را در صورت‌تان بیشتر کنید، این حرکت را انجام دهید. لبه بالای گوش‌تان را با انگشتان خود به همین شکل بگیرید و کمی بکشید.

159

۵-  این لبخند نیشخندگونه را وقتی به این شکل با انگشتان‌تان ادامه می‌دهید از چروک شدن اطراف دهان و چشم‌های‌تان جلوگیری می‌کنید.

410

مجله سیب سبز

این مطلب مفید بود ؟

– .

مجله ممتاز نیوز » آرایش و زیبایی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.