پیش‌بازی تراکتور-سایپا/ سه نفر می‌خواهند انتقام بگیرند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

به استقبال هفته هفتم؛ هرآنچه از تراکتورسازی و سایپا باید بدانید

تراکتورسازی و سایپا

 

تراکتورسازی این هفته باید در تبریز با گربه سیاهش در لیگ برتر رو به رو شود. جالب اینکه بدانید تراکتورسازی و سایپا تا به امروز ۱۰ بار در تاریخ لیگ برتر با هم رو به رو شده اند که در این میان سایپا ۳ بازی را برده و تراکتورسازی تنها یکبار طعم پیروزی را چشیده است. در این میان ۶ بازی دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در ۱۰ مصاف قبل دو تیم، روی هم رفته ۲۱ توپ از خط دروازه ها عبور کرده که در این میان سهم سایپا ۱۲ گل و سهم تراکتورسازی ۹ گل بوده است. بهترین پیروزی سایپا مقابل تراکتورسازی به دور برگشت لیگ اول برمی گردد که نارنجی پوشان تبریزی با حساب دو بر صفر این تیم را شکست دادند. تنها پیروزی تراکتورسازی هم در لیگ یازدهم رقم خورد و تیم قلعه نویی موفق شد با حساب یک بر صفر سایپا تقوی را شکست دهد.

به یاد تساوی جذاب

تیم های تراکتورسازی و سایپا آخرین بار در تاریخ ششم دی ماه ۹۱ و در چارچوب هفته هجدهم لیگ دوازدهم رو در روی هم قرار گرفتند. در این بازی که در کرج برگزار شد، دو تیم در یک بازی جذاب و تماشایی به تساوی دو بر دو رضایت دادند. در آن بازی تونی هدایت تراکتورسازی را برعهده داشت و تقوی هم سرمربی نارنجی پوشان کرجی بود. جالب اینکه سعید دقیقی مهاجم حال حاضر تراکتورسازی، در آخرین بازی دو تیم دو بار برای سایپا گلزنی کرد و سید صالحی و نوید خوش هوا هم برای تراکتورسازی گلزنی کردند.

۳ تفنگدار!

تراکتورسازی این فصل ۳ سایپایی قدیمی در ترکیب دارد که این هفته باید رو در روی تیم سابق خود قرار بگیرند. جواد کاظمیان، کریم انصاری فر و سعید دقیقی، ۳ بازیکنی می باشند که در مقاطع مختلف در سایپا بازی کرده اند و حالا انیگزه های بسیاری برای رویارویی به تیم سابق خود دارند.

بازگشت از کما!

تراکتورسازی که در هفته های قبل، کلی محروم و مصدوم داشت، این هفته با نفرات کامل رو در روی سایپا قرار می گیرد. مهدی کریمیان و محمد ابراهیمی که هر دو به کما رفته بودند، این هفته می توانند تیم شان را همراهی کنند و سعید دقیقه و میثم بائو هم با پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت، آماده بازی کردن شده اند. شاید به این نفرات کامل جلالی بتواند تیمش را از بحران خارج کند.

خطر اخراج برای آقا مجید

یکی از سوژه های اصلی بازی این هفته تراکتورسازی و سایپا، مجید جلالی است. بر اساس شنیده ها بازی جمعه شب آخرین فرصت جلالی برای کسب پیروزی با تراکتورسازی است وگرنه از مدیران این تیم حکم اخراج می گیرد تا مقدمات بازگشت تونی به تبریز فراهم شود. جلالی بعد از کسب دو پیروزی متوالی در اصفهان، در دو هفته اخیر دو تساوی بدون گل دشت کرده تا برای دومین بار در این فصل در آستانه اخراج قرار بگیرد. تراکتورسازی در حال حاضر با ۹ امتیاز تیم ششم جدول رده بندی است و اگر این هفته نبرد، از جمع مدعیان خارج خواهد شد. به این نکته هم باید اشاره داشت که سایپا هم در حال حاضر ۹ امتیازی است و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در جایگاه هفتم قرار دارد.

بهترین ها

ابراهیم شکوری، روزبه شاه علی دوست و سجاد شهباززاده، گلزنان سایپا در این فصل بوده اند که هر کدام یکبار برای این تیم گل زده اند. در طرف مقابل علی کریمی بهترین گلزن تراکتورسازی است و در ۶ هفته قبل، دو بار برای این تیم گلزنی کرده است.

 

قانون آنلاین

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.