پیش‌بینی‌های امنیتی موبایلی مکافی از ۲۰۲۴

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مرکز تولید ابزارهای امنیتی McAfee پیش‌بینی کرد در سال ۲۰۲۴ میلادی پلتفورم‌های موبایلی به میزان قابل ملاحظه سراغ نوآوری‌های امنیتی ارائه‌شده می‌روند.
 
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار- نیوز، مرکز امنیتی McAfee Labs در "گزارش سالانه پیش‌بینی‌های ۲۰۲۴" وضعیت تهدیدهای امنیتی برای سال ۲۰۲۴ میلادی را بررسی کرد و توضیح داد که در سال ۲۰۲۴ میلادی این روند به چه صورت ادامه پیدا می‌کند.
 
مرکز تولید ابزارهای امنیتی McAfee پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۲۴ میلادی پلتفورم‌های موبایلی به میزان قابل ملاحظه سراغ نوآوری‌های امنیتی ارایه شده می‌روند.
 
در سال تازه میلادی تعداد بدافزارهای مخصوص دستگاه‌های موبایلی افزایش میابد و این در حالی است که وجوه نقد مجازی از جمله Bitcoin تاثیر بسیاری بر افزایش میزان این بدافزارها برجا می‌گذارند.
 
حملات موبایلی که در سال ۲۰۲۴ رخ می‌دهد بر اساس تکنیک‌های پیشرفته و پیچیده صورت می‌گیرد و در بعضی موارد می‌تواند ابزارهای امنیتی موجود را نیز کنار بزند تا به هدف خود برسد.
 
پلتفورم‌های اجتماعی نیز در سال میلادی تازه به میزان گسترده‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند و این مسئله سبب می‌شود تا آن‌ها هدف گسترده‌تری برای دستیابی به اطلاعات مالی و اطلاعات شخصی کاربران باشند. در این سال سرمایه‌های هوشمند و اطلاعات محرمانه شرکت‌ها و سازما‌ن‌ها نیز بیش از قبل مورد حمله قرار می‌گیرد.
 
این مرکز توضیح داد که طی دو فصل قبل میزان انتشار یافتن بدافزارهای مخصوص رایانه‌های شخصی تقریبا رشدی نکرده است. اما در مقابل میزان انتشار یافتن بدافزارهای مخصوص سیستم‌عامل اندروید ۳۳ درصد بیشتر شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.