پیش‌بینی افزایش ۱۰درصدی سفرها

۲۴م اسفند ،

فرمانده پلیس کشور افزایش ۱۰درصدی سفرهای نوروزی را پیش بینی کرد و گفت: با وجود تهدیدهای دشمن سال امنی را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در رزمایش مشترک بزرگ ترافیکی نوروز ۹۲ گفت: سال با تمام تهدیدها و فشارهای دشمنان و علیرغم تفکر دیگران نسبت به امنیت جمهوری اسلامی ایران سال امنی و همچنین برگ سبزی در دفتر انقلاب ما در دفاع از آرمان شهدا و امام راحل (ره) بود.

سردار احمدی‌مقدم گفت: از امروز طرح‌های نوروزی به اجرا درمی‌آید که خوشبختانه امسال تمام نیروهای دست‌اندرکار با آمادگی کامل و رفع نواقص سالهای قبل به میدان آمده‌اند و این حاکی از آمادگی کامل نظام در برپایی نوروزی با نشاط برای مردم است.

وی در ادامه گفت: رعایت مقررات و همچنین رعایت احترام مردم در اجرای این طرح الزامی است در شرایطی که همه چیز نشان می‌دهد سال ۹۲ سال پر رونقی باشد و پیش‌بینی می‌کنیم سفرها در نوروز ۹۲ ، حدود ۱۰ درصد افزایش داشته باشد همه دستگاه‌ها باید ظرفیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف در اختیار مردم قرار دهند تا شاهد کاهش تلفات و حوادث رانندگی در این ایام باشیم.

وی گفت: نیروی انتظامی در نوروز ۹۲ با بکارگیری ۲۵هزار خودرو و ۱۵ هزار موتورسیکلت در خصوص برقراری امنیت اماکن تجاری و منازل و همچنین راه‌ها و مهمانپذیرها و در جای دیگر در مرزبانی با آماده باش کامل از امنیت عمومی مردم در این ایام دفاع می‌کند.

سردار احمدی‌مقدم گفت: ما هر سال شاهد این هستیم که تخلفات و جرایم در کشور کمتر می‌شود و سال به سال به نقاط قوت ما افزوده می‌شود با برخورداری از فرهنگ خاص اجتماعی می‌توانیم برای مردم دنیا نمونه باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در این ایام به خصوص در چهارشنبه آخر سال می‌خواهیم که مردم با کنترل فرزندان خود سال آرامی را پشت سر بگذارند. چه سببی دارد که به خاطر شادی آسیبی به کسی برسد و این شادی‌ها باید با کنترل خانواده و در جمع خانواده انجام بگیرد تا از سوء استفاده بعضی اشخاص جلوگیری شود.

سردار احمدی‌مقدم گفت: امیدواریم شاهد افزایش رونق سفرها و کاهش تلفات جانی در حوادث رانندگی در سال۹۲ باشیم.

پس از صحبت‌های سردار احمدی‌مقدم رزمایش نوروز ۹۲ با اجرای سناریو امداد و نجات تصادف رانندگی و همچنین مانور تیم‌های نظامی و امدادی و همیاران پلیس به پایان رسید.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.