پیش‌بینی سود بانک صادرات تغییر نمی‌کند

۱۲م دیماه ،

بینا- بعد از افزایش ناگهانی قیمت سهم بانک صادرات ایران در هفته جاری،مدیر عامل این بانک اعلام کرد که اصلاح ساختار سرمایه گذاری تاثیری در پیش بینی سود سال ۹۱ شرکت ایجاد نمی کند.
به گزارس بینا به نقل از ایسنا، بانک صادرات ایران که از ابتدای این هفته به سبب فروش سهام غدیر خود با افزایش قیمت و اقبال سهامداران مواجه شده است،امروز در پی اعلام مدیرعامل مبنی بر تغییر نکردن پیش بینی سود سال ۹۱ با کاهش قیمت و صف فروش مواجه شد.
به این ترتیب قیمت سهام بانک صادرات ایران که پس از مدتها در هفته جاری از قیمت ۱۰۰تومان به ۱۱۲ تومان رسیده بود، با اعلام مدیرعامل مبنی بر بی تاثیر بودن برنامه اصلاح ساختار سرمایه گذاری و سبد سهام در پیش بینی سود، در معاملات امروز با صف فروش و کاهش قیمت مواجه شد و به ۱۰۸ تومان رسید.
محمد رضا پیشرو- مدیرعامل بانک صادرات- بعد از ملاحظه افزایش قیمت روزانه سهام شرکت خود اعلام کرد: در اجرای ضوابط و مقررات حاکم بر نظام بانکی و با توجه به واگذاری تعدادی از شرکت‌های خصوصی شده از سوی دولت بابت تسویه ماطالبات سنواتی به بانک صادرات،این بانک در اجرای برنامه های خود در جهت تحقق EPS اعلام شده به بورس برای سال ۹۱ نسبت به اصلاح ساختار سرمایه گذاری و سبد سهام خود اقدام می کند.
وی در این نامه گفت:با توجه به بررسی های انجام شده،تغییرات احتمالی تاثیر بااهمیتی بر پیش بینی EPS سال ۹۱ نخواهد داشت.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.