پیش‌بینی محسن رضایی درباره آینده احمدی‌نژاد؟

 

یک بازنگری کامل در خود بعید است که بتوانند به بقای خود ادامه دهند و نفس آخر را می‌کشند. لذا جامعه سیاسی ایران وارد یک فضای جدیدی شده است. یعنی در ۸ سال آینده دیگر فرد و جناح از موضوعیت خارج می‌شود و هیچ کاری جای پیروزی ملت ایران را نمی‌گیرد؛ لذا باید وفادارترین و کارآمدترین افراد در دولت آینده جمع شوند. اصلاً فرد و جناح در ۸ سال آینده از موضوعیت خارج می‌شود. دنبال کردن منافع فردی و جناحی خیانت به ملت ایران است. البته چون تفکر سیاسیون ما در این ۲۰سال اخیر شکل گرفته است، خیلی دیر به این موضوع خواهند رسید.

یعنی احتمالا ۳، ۴ سال دیگر تازه یک عده از خواب بیدار می‌شوند که اصلاً فضای جناحی و فردی، دیگر کارایی ندارد! وی در پاسخ به این سوال که این دیدگاه به‌معنای قائل بودن شما به دولت وحدت ملی است؟ گفت: نه، من همان موقع هم گفتم که دولت وحدت ملی کارایی ندارد. وی درمورد دولت ائتلافی گفت: دولت ائتلافی کارآمد و متعهد را در انتخابات قبل گفتیم که با دولت وحدت ملی متفاوت است. دولت ائتلافی و کارآمد یک دولت جمعی و ارزشی است. مفاهیمی از قبیل وحدت ملی برای حل مشکل گروهی از نخبگان که سیاسی هستند مطرح می‌شود وگرنه قادر به حل همه مشکلات جامعه نیست.

 وی در پاسخ به این سوال که اگر این ایده محقق نشود، شما همچنان در انتخابات حضور پیدا خواهید کرد یا در همین قالب قصد حضور دارید؟ پاسخ داد: من هنوز در حال مطالعه و فکرو مشورت و رایزنی هستم.

 رضایی درمورد حضور آقای ‌هاشمی در انتخابات هم توضیح داد: خود ایشان تکذیب کرده‌اند. بعید می‌دانم ایشان وارد شود، عده‌ای دوست دارند که فضای سیاسی را نعمتی و حیدری کنند، بنابراین این حرف‌ها را می‌زنند.

 رضایی درمورد درباره آینده آقای احمدی‌نژاد چیست؟ گفت: تا الان تجربه نشان داده که تمام افرادی که در دولت آمده‌اند، بعد از دولتشان به فعالیت سیاسی خود ادامه داده‌اند. آقایان ‌هاشمی و خاتمی پس از دوره ریاست‌جمهوری در صحنه سیاسی فعال بودند آقای احمدی‌نژاد و دوستانش هم فعال خواهند بود.

 
 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.