پیش‌بینی ۱۴۰ میلیارد تومان بودجه برای ترمینال زیارتی فرودگاه امام

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرسرمایه‌گذاری طرح توسعه فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان بودجه برای ترمینال زیارتی این فرودگاه پیش‌بینی شده که حدود ۲۰ میلیارد تومان از محل بودجه عمومی برای آن هزینه شده است.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) علی کیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ترمینال زیارتی فرودگاه ۵۰ هزار مترمربع وسعت دارد که در حال حاضر اسکله‌های آن نصب شده و حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از به بهره‌برداری رسیدن ترمینال زیارتی در صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در نیمه‌ اول سال ۹۴ خبر داد.

کیانی با بیان این‌که سیاست شرکت فرودگاه‌ها و وزارت راه و شهرسازی واگذاری این پروژه به بخش خصوصی است، گفت: با توجه به فراخوانی که داده بودیم، بخش خصوصی پیشنهاد سرمایه‌گذاری در این پروژه را داده که در حال حاضر یک پیشنهاد برای پروژه ترمینال زیارتی از طرف بخش خصوصی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومانی وجود دارد.

مدیر سرمایه‌گذاری طرح توسعه فرودگاه امام خمینی (ره) با بیان این‌که بازگشت سرمایه این پروژه حداکثر ۲۵ ساله است، اظهار کرد: به این منظور فراخوان دیگری نیز خواهیم داد تا فرصت برای بقیه‌ سرمایه‌گذاران ایجاد شود که در نهایت ممکن است با انتخاب سرمایه‌گذار اصلی بودجه پیش‌بینی شده برای این پروژه که ۱۴۰ میلیارد تومان عنوان شده تغییر کند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.