پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های نوروزی در ۱۴ دفتر تهران

۰۱م اسفند ،

46-115.jpg

رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافری از آغاز پیش‌فروش حضوری بلیت اتوبوس‌های نوروزی از امروز – سه‌شنبه – خبر داد و گفت: طی هفته قبل ۱۵۰ هزار بلیت نوروزی ناوگان عمومی جاده‌ای به صورت اینترنتی فروخته شد.

احمدرضا عامری در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اعلام کرد: برای نوروز ۹۲ دو میلیون و ۳۲۴ هزار و ۷۵۰ صندلی در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بین شهری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به گذشت یک هفته از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس، مینی‌بوس، میدل‌باس و سواری کرایه‌ای، اظهار کرد: در هفته قبل ۱۵۰ هزار بلیت اتوبوس به صورت اینترنتی پیش‌فروش شده است.

عامری خاطر نشان کرد: در بازه زمانی باقیمانده تا تعطیلات نوروز، بقیه‌ی بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافری یادآور شد: در صورت اتمام تعداد بلیت‌های پیش‌فروش شده، مسافرانی که با سفرهای فوری در ایام تعطیلات نوروزی مواجه می‌شوند، می‌توانند با استفاده از سرویس‌های ویژه و فوق‌العاده‌ای که در ترمینال‌های اتوبوسرانی بین شهری در نظر گرفته می‌شود، سفر کنند.

به گفته وی، متقاضیان می‌توانند از امروز – سه شنبه – برای خرید بلیت نوروزی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به دفاتر سطح شهر و پایانه‌ها مراجعه کنند. ضمن آنکه فروش اینترنتی بلیت همچنان ادامه دارد.

رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافری خاطر نشان کرد: در سطح شهر تهران ۱۴ دفتر فروش بلیت اتوبوس، مینی‌بوس، میدل‌باس و سواری کرایه وجود دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.