پیش بازی سپاهان – پرسپولیس؛ پیش به سوی صدر

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

پرسپولیس و سپاهان

 

خانه ورزش

سپاهان:سپاهان اصفهان که لیگ را طوفانی آغاز کرد و در دو هفته اول موفق شد دو مدعی عنوان قهرمانی را شکست دهد از هفته سوم روی نوار ناکامی افتاده است؛ آن ها پس از تساوی در برابر گسترش فولاد در تبریز به فجر سپاسی باختند و مقابل داماش گیلان متوقف شدند و تنها برد آن ها در ۴ هفته اخیر برد در مقابل استقلال خوزستان در هفته  گذشته بوده است.

اختلافات مدیریتی در سپاهان و تعویض مدیر عامل و حواشی ایجاد شده توسط مجتبی جباری شاید به این تیم ضربه بزرگی زده باشد؛ اما با این حال این تیم اصفهانی هم چنان خود را در جمع بالانشین ها قرار داده است تا از کسب عنوان قهرمانی باز نماند. 

پرسپولیس : پرسپولیس علی دایی که در چند هفته اخیر خوب نتیجه گرفته با قدرت پا به میدان می گذارد. پرسپولیسی ها که در پی انتقام فینال جام حذفی می باشند با انگیزه بالا به مصاف سپاهان می روند. حضور سید جلال حسینی و بنگر در خط دفاعی و پیام صادقیان و سید مهدی سید صالحی  در خط حمله پرسپولیس می تواند به پرسپولیس کمک کند تا به پیروزی برسد.

پیشینه بازی ها: 

دو تیم تاکنون ۵۸ بار به مصاف یک دیگر رفته اند که سهم پرسپولیس ۱۹ برد، سپاهان ۱۳ برد و ۲۶ بازی به تساوی کشیده شده است.

بهترین برد پرسپولیس نتیجه شش بر صفر این تیم در دهه پنجاه و بهترین نتیجه سپاهان مقابل پرسپولیس نیز دو برد ۴ بر ۱ این تیم در سال های اخیر است.

بهترین گل زن سپاهان در برابر پرسپولیس محمود کریمی و بهترین گل زن پرسپولیس در مقابل سپاهان علی پروین است.

محرومین و مصدومین بازی 

رضا حقیقی از پرسپولیس در این بازی به سبب سه کارته بودن محروم است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

سپاهان: شهاب گردان، شجاع خلیل زاده، هادی عقیلی، حاج صفی، احمدزاده، افشین، پاپی، غلامی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی،علی حمودی 

پرسپولیس:نیلسون، بنگر، سید جلال حسین، ماهینی، میثم حسینی، پیام صادقیان، دهنوی، غلام رضا رضایی، امید عالیشاه، سید صالحی، خلعتبری

 

نکته جالب دیدار:

دیدار این دو تیم در سال های اخیر بسیار جذاب بوده و به ال کلاسیکو ایران مشهور شده است؛ هر دو تیم نیز خاطرات بدی را برای رقیب خود رقم زده اند، از گل دقیقه ۹۶ سپهر حیدری در آخرین بازی لیگ برتر تا شکست پرسپولیس در فینال جام حذفی در برابر سپاهان.

 

طرفداری

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.