پیش به سوی راک با آلبوم تازه رضا یزدانی

فروردین ۱۴۰۳

برترین مجله اینترنتی ایران

روزنامه تماشا: «خاطرت مبهم» عنوان آخرین آلبوم رضا یزدانی است که زمستان سال قبل وارد شد و با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان به موسیقی مواجه شد. آلبومی که با حضور کارن همایونفر در مقام آهنگساز و اندیشه فولادوند در مقام ترانه سرا رنگ و بویی متفاوت نسبت به آثار قبل آقای یزدانی داشت و با موفقیت همراه بود.

پنجشنبه در خبر کوتاهی به انتشار یافتن آلبوم تازه یزدانی اشاره کردیم، امروز در گفتگوی اختصاصی با رضا جزئیات بیشتری از آلبوم تازه خواننده محبوب مسعود کیمیایی را به اطلاع شما می رسانیم.

صحبت های رضا یزدانی در مورد آلبوم تازهش

رضا یزدانی در ابتدای گفتگوی خود با تماشا می گوید:«در این آلبوم هم مثل کارهای قبلی به سراغ فضای نوستالژی رفته ام و سه آهنگ با این حال و هوا در آلبوم تازه خواهیم داشت. «نوستالژی»، «نقش اول» و «خاطرات کبود» نام این قطعه نوستالژیک آلبوم است.»

وقتی از رضا می خواهیم در مورد مضمون این سه آهنگ برایمان بگوید اینطور واکنش نشان می أهد: «اجازه بده فعلا در این مورد صحبت نکنم چون بسیار سورپرایز است.»

رضا در ادامه به تماشا می گوید: «در این آلبوم که ۱۴ تراک دارد سعی کرده ام به سراغ انواع مختلف ترانه و موسیقی بروم. هم کار اجتماعی داریم، همه کارهای عاشقانه … دراین آلبوم از چند غزل کوتاه هم استفاده کرده ام. یکی دیگر از قطعات این آلبوم که کار متفاوتی است، «تهران گردی» نام دارد که تهران را از زاویه ای دیگر نگاه می کند.»

صحبت های رضا یزدانی در مورد آلبوم تازهش

آلبوم قبلی رضا یزدانی با حضور کارن همایونفر و اندیشه فولادوند با موفقیت چشمگیری مواجه شد اما در آلبوم بعدی اثری از این دو هنرمند نیست، یزدانی سبب غیبت این دو نفر را در آلبوم تازهش اینطور به تماشا توضیح می دهد: «هشت ماهه نمی شود یک آلبوم موسیقی را تهیه و تولید کرد. روی آلبومی که قرار است منتشر شود بیش از یک سال و نیم کار شده است. زمانی که من و کارن مشغول کار روی «خاطرات مبهم» بودیم، بچه ها شبانه روزی مشغول کار روی آلبوم تازه بودند. به همین سبب در این آلبوم اندیشه و کارن حضور ندارند اما ان شاءالله در آلبوم بعدی باز هم این دوستان حضور خواهند داشت.»

از رضا می پرسیم فاصله کمی که بین انتشار یافتن «خاطرات مبهم» و آلبوم بعدی وجود دارد را چطور ارزیابی می کنی که در پاسخ می گوید: «فضای این آلبوم با فضای «خاطرات مبهم» کاملا متفاوت است. در این آلبوم به فضای راک بیشتر نزدیک شده ام به همین سبب حس می کنم انتشار یافتن این آلبوم برای خودم و مخاطبینم یک نیاز است.»

یزدانی راجع به نام آلبوم هم به تماشا می گوید: «چند گزینه در مورد اسم آلبوم روی میز هست اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ام معمولا یک ماه مانده به انتشار یافتن آلبوم اسم را انتخاب می کنیم. ان شاءالله پاییز آلبوم منتشر خواهد شد…»


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.