پیش بینی رشد کم فروش آیفون در سه ماهه سوم سال

ممتازنیوز:

CNN Fortune با بررسی نظر ۴۵ کارشناس و تحلیلگر (۱۷ کارشناس معمولی و ۲۸ تحلیلگر وال استریت) در مورد آمار فروش آیفون اپل در سه ماهه سوم سال جاری به نتایجی که در ادامه مشاهده می کنید دست یافت. میانگین پاسخ ها به عددی برابر با ۲۷.۱۵ میلیون عدد می رسد که حدود ۴.۳ درصد بیش از آمار سال گذشته میلادی در همین مقطع می باشد. شرکت اپل در سه ماهه سوم سال گذشته ۲۶.۰۳ میلیون آیفون فروخته است. اگر چه این آمار، رشد فروش این شرکت نسبت به سال گذشته را نشان می دهد، اما نسبت به سال های گذشته بسیار کمتر می باشد. سال گذشته میزان رشد این اسمارت فون نسبت به سال قبل تر ۲۸ درصد و سال قبل از آن ۱۱۳ درصد می باشد.

1

همچنین این آمار نشان دهنده کاهش فروش آیفون نسبت به سه ماهه دوم سال می باشد. در سه ماهه دوم فروش آیفون ۳۷.۴ میلیون عدد بوده که البته موضوعی بسیار عادی می باشد، چرا که بسیاری منتظر ورود آیفون ۵ اس به بازار هستند.

نکته جالب دیگر اعتماد بیشتر کارشناسان معمولی به اپل در این بررسی بوده است. آنها پیش بینی فروش ۲۷.۹ میلیون آیفون کرده اند، در حالیکه همتایان وال استریتی آنها پیش بینی در حدود ۲۶.۷ میلیون دستگاه داشته اند. شرکت اپل در تاریخ ۲۳ July آمار فروش واقعی در این زمینه را منتشر میکند پس منتظر باشید.

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.