پیش بینی عجیب نوازی در خصوص نتیجه بازی دربی

استقلال 2 بر یک برنده دربی می شود

استقلال ۲ بر یک برنده دربی می شود

محمد نوازی درباره صعود استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان با شکست السد اظهار داشت: «به‌رغم اینکه مشکلات هفته‌های اخیر به‌خصوص محرومیت از سوی فیفا روی تیم استقلال فشار آورده بود اما ۳ پیروزی ۳ گله در لیگ برتر باعث شده بود تا تیم با روحیه بسیار مناسبی به این بازی وارد شود و دیدید که از همان ابتدا هم تلاش بازیکنان استقلال برای کسب پیروزی بود. اتفاقی که نهایتا در ضربات پنالتی عملی شد.»

وی ادامه داد: «تیم السد حریف آماده‌ای بود و کاملا برای این بازی برنامه داشت اما میزان هماهنگی بازیکنان استقلال به میزان زیادی بهتر شده و بازیکنان به شناخت خوبی از یکدیگر رسیده‌اند. برای همین هم تلاش تیم السد به نتیجه نرسید و دیدیم که ژاوی هم نتوانست اثرگذاری لازم را درون زمین داشته باشد. در این میان باید از هوادارانی که در سرما آمدند و ۱۲۰ دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند، تشکر ویژه‌ای کرد. آنها کمک زیادی کردند تا تیم استقلال بر بازی سوار شود و انگیزه بازیکنان تیم را مضاعف کردند.»

مربی پیشین استقلال افزود: «عامل دیگری که به پیروزی استقلال کمک کرد هماهنگی و بین خط دفاعی و هافبک تیم بود که به تیم السد اجازه نداد کارآیی خاصی داشته باشد. متاسفانه عده‌ای فوتبال نابلد گفته بودند که السد اگر مهاجم آماده‌تری داشت به گل می‌رسید اما ناکارآمد بودن خط حمله تیم السد به‌خاطر برنامه‌ریزی خوب تیم استقلال بود که آنها را از کار انداخت. ضمن اینکه اگر داور اشتباه نمی‌کرد استقلال در ۹۰ دقیقه تیم پیروز میدان می شد. امیدوارم در مراحل گروهی هم استقلال موفق شود و بتواند باعث سربلندی فوتبال ایران شود.»

نوازی درباره دربی ۸۴ و اینکه استقلال چقدر شانس برای پیروزی دارد، گفت: «شرایط دربی کاملا متفاوت با دیگر بازی‌هاست و نمی توان از حالا گفت کدام تیم می تواند در بازی برنده شود. بازیکنان تیمی می‌توانند برنده شوند که بر جو بازی مسلط شوند و از لحاظ روحی شرایط بهتری داشته باشند. استقلال در ۴ بازی اخیر تیم بسیار خوبی بوده و این شرایط در پرسپولیس هم وجود دارد. برای همین پیش‌بینی نتیجه بازی خیلی سخت است. با این حال تیم منصوریان اگر می‌خواهد برنده شود باید تلاش بیشتری کند چون پرسپولیس واقعا آماده است.»

کاپیتان سابق استقلال درباره اینکه حدس می‌زند نتیجه بازی چه می‌شود، بیان داشت: «من به عنوان یک استقلالی دوست دارم که استقلال برنده دربی شود و پیروزی این تیم به‌شدت مرا خوشحال می‌کند. حدسم این است که استقلال بتواند دومین شکست فصل را به تیم برانکو وارد کند و دو بر یک برنده شود.»

او درباره نقاط قوت استقلال در دربی ۸۴ گفت: «رحمتی اگر همچون بازی دیروز آماده باشد خیلی تاثیرگذار خواهد بود. عملکرد خط دفاعی تیم هم خیلی خوب بوده و در دربی می‌توان روی مدافعان استقلال حساب کرد. در خط میانی امید ابراهیمی در کنار جوانان تیم باید میانه میدان را از هافبک‌های آماده پرسپولیس بگیرند. یکی از جوان‌هایی که در ۴ بازی اخیر بسیار عالی بوده امید نورافکن است که با تلاش زیاد خود را به منصوریان تحمیل کرده است. در خط حمله هم کاوه رضایی و بهنام برزای می‌توانند تاثیرگذار باشند و دروازه پرسپولیس را باز کنند. معتقدم کلیدی‌ترین بازیکن استقلال در دربی امید ابراهیمی است. او اگر آرامش خوبی داشته باشد و دچار هیجان نشود، می‌تواند عامل اصلی پیروزی استقلال شود.»

نوازی درباره نقاط قوت پرسپولیس هم بیان داشت: «قدرت پرسپولیس در خط هافبک و حمله خیلی زیاد است. آنها سرعت بسیار خوبی در حملات خود دارند و هافبک‌های تیم خیلی خوب روی حمله‌ها به مهاجمان اضافه می‌شوند. استقلالی‌ها اگر بتوانند این دو قسمت تیم پرسپولیس را مهار کنند و بازی را اداره کنند آن‌وقت باز کردن دروازه پرسپولیس کار سختی نیست.»

منبع:آنا

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.