پیش بینی معامله گران از قیمت سکه اتی

۱۸م دیماه ،

آخرین قیمت آتی سکه در سررسید تحویل دی ماه ۱ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان با درصد نوسان منفی ۲٫۵۳ در سررسید تحویل بهمن ماه ۱ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان با درصد به گزارش بینا به نقل از ایلنا، آخرین نوسان منفی ۱٫۳۱ و در سررسید تحویل بهمن ماه ۱ میلیون ۴۲۵ هزار تومان با درصد نوسان ۱٫۳۹ هزار تومان است.
مشخص نبودن روند کلی بازار سبب ریزش سررسید های آتی سکه شده است.
آخرین قیمت آتی سکه در سررسید تحویل دی ماه ۱ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان با درصد نوسان منفی ۲٫۵۳ در سررسید تحویل بهمن ماه ۱ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان با درصد آخرین نوسان منفی ۱٫۳۱ و در سررسید تحویل بهمن ماه ۱ میلیون ۴۲۵ هزار تومان با درصد نوسان ۱٫۳۹ هزار تومان است.
همچنین در بازار آتی سکه طلا، سررسیدها با ریزش قیمت ها مواجه شدند به طوری که پیش بینی معامله گران از قیمت سکه تحویل اسفند ماه به یک میلیون و ۴۲۵ هزار تومان رسید.
کارشناسان معتقدند خبرهای ضد نقیض موجود در بازار و حتی نبود عدله کافی بر صحت و سقم آنها بیش بینی بازار را تا حدی سخت کرده است، صحبت هایی پیرامون مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ و خبرهایی مبنی بر تغییر معاون اول رئیس جمهور و بار دیگر تکذیب آنها و نیز مشخص نشدن نرخ ارز در بودجه سال آینده از جمله خبرهای است که در بازار به گوش می رسد.
با این حال وضعیت مذاکرات هسته ای ایران و تعیین و تکلیف وضعیت سیاسی سوریه و اجرای دور دوم هدفمندی یارانه می تواند روند بازار را مشخص کند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.