پیش تولید ˝شبیه شیدایی ˝ در روزهای پایانی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

با قطعی شدن حضور همایون ارشادی

فیلم ˝شبیه شیدایی˝ به کارگردانی ناصر پویش در آخرین مراحل پیش تولید قرار دارد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی ؛ ناصر پویش کارگردان فیلم در گفت و گویی ضمن اعلام خبر فوق گفت: پیش تولید فیلم از اواخر سال قبل پس از دریافت پروانه ساخت و مذاکره با عوامل فیلم از جمله بازیگران مطرح سینما آغاز شد و تاکنون به غیر از بازیگر نقش اصلی فیلم (نوشین) که در حال مذاکره با فرد مورد نظر هستیم همه عوامل فیلم مشخص شده اند.

وی ادامه داد: در این فیلم بازیگرانی چون همایون ارشادی, شمسی فضل اللهی, هومن کیایی, حمیرا نونهالی, آیسا افشاری, پونه سلیمانی، بهاره قاضی و همچنین با معرفی هستی فرحی نقش آفرینی خواهند داشت.

پویش افزود: نگارش فیلم نامه “شبیه شیدایی” که در گونه اجتماعی با موضوع خانواده می‌باشد به صورت گروهی و توسط مهدی ابوهاشم، هستی فرحی و من شده است.

این کارگردان با اشاره به این که فیلم برداری در تهران انجام خواهد شد گفت: فیلم برداری فیلم طبق برنامه ریزی صورت گرفته از اواخر هفته جاری و در لوکیشنی در خیابان شهید مطهری آغاز ‌می شود.

گفتنی است ناصر پویش که فیلم “شبیه شیدایی” اولین فیلم بلند داستانی وی به عنوان کارگردان می باشد، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۹ در رسانه ها آغاز و تا اواخر سال ۷۹ با نشریاتی چون آرمان, گردون, آدینه, دنیای سخن, تصویر روز به عنوان منتقد فیلم و سردبیر همکاری داشتند. وی همچنین تولید چهار مجموعه مستند داستانی (“خاک گرم”، “خیالی سازان”، “قاصدک”، “نشانه های پاکیزگی”) و نزدیک ۱۵۰ فیلم کوتاه دربارهٔ میراث فرهنگی کشور را به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

داستان فیلم دربارهٔ شخصی به نام ” نوشین ” است که برای رهایی از بحران های روحی و عاطفی اش به اصرار شوهرش “پیمان” به تهران می آید تا در کارگاه نقاشی استاد سابقش “گیسو” برگزار می گردد شرکت کند؛ اما با دیدن دخترخاله اش” شیدا”در کلاس درگیر چالش های تازهی می گردد…

اسامی عوامل فیلم عبارتند از:
کارگردان: ناصر پویش، مجری‌طرح: ناصر افشاری، نویسندگان: ناصرپویش، مهدی ابوهاشم و هستی فرحی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی، مدیرتولید: محسن صرافی، مدیرتصویربرداری: مجید طرقی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح گریم: علی بهرامی‌فر، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، مدیرتدارکات: عباس خدادادی، دستیار کارگردان: میلاد نعیمی، منشی صحنه: مریم بهرامی، عکاس: مهسا عباسی، دستیار اول تصویر: سجاد سبحانی، دستیار صدا: محمدرضا حسینی، مدیر صحنه: مریم غفرانی، دستیار صحنه: محمود صادقی، مجری گریم: کامیار آشورنیا و مهشید خاتمی راد، دستیار تدارکات: احسان خلیلی و حجت روستایی.

 انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.