پیش تولید فیلم تازه پوران درخشنده به نام « خانم مال معرفی کنید » پس از نوروز ۹۳

ممتازنیوز:

IMG08454216

پوران درخشنده از آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی جدیدش با نام «خانم مال معرفی کنید» پس از نوروز ۹۳ خبر داد.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ،پوران درخشنده در گفتگویی کوتاه اعلام کرد : هم‌اکنون فیلمنامه این فیلم در مراحل پایانی نگارش است و تا اواخر اسفند ماه به پایان می‌رسد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌تولید «خانم مال معرفی کنید» بعد از نوروز ۹۳ آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز با شخص خاصی از عوامل فیلم قرارداد نبسته‌ است، بیان کرد: فیلمبرداری این فیلم در تهران انجام می شود اما ممکن است بر اساس فضای فیلمنامه بخش کوچکی از کار را هم در یکی از شهرستان‌ها فیلمبرداری کنیم. این فیلم هم مانند کار قبلی من پربازیگر است چراکه قرارست سه نسل از جامعه را در این فیلم به تصویر بکشیم. 

درخشنده در پایان درباره اکران‌های متعدد فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» در آمریکا گفت: این فیلم در کنار جایزه ای که از جشنواره ارواین کالیفرنیا دریافت کرده بود، در چند دانشگاه معتبر هم به نمایش درآمد و با استقبال روبه‌رو شد.

«خانم مال معرفی کنید» درباره معضل طلاق در جامعه است و مانند کارهای قبلی درخشنده از فضای اجتماعی برخوردار است.

فیلم سینمایی «هیس!» ساخته پوران درخشنده در اکران عمومی در ایران با استقبال خوبی روبرو شد. در این فیلم مریلا زارعی، شهاب حسینی، بابک حمیدیان، طناز طباطبایی و… بازی می کنند. همچنین نسخه نمایش خانگی این فیلم هم با استقبال مواجه شد.


اخبار ایران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. نسیم کیانی:

    با سلام.سرکار خانم پوران درخشنده لطفا برای فیلم «خانم مال معرفی کنید» از من تست بازیگری بگیرید من ۲۰ سالمه و ب شدت علاقه مند ب بازی در فیلم شما هستم منتظر ایمیل شما میمونم با تشکر

  2. مریم معتمدی:

    سلام,سرکار خانم درخشنده اگر تست بازیگری برای فیلمهایتان میگیرید من کاملا آماده ام,خواهشمندم از بنده تست بگیرید در ضمن یه خواهرزاده کوچولو و بااستعداد دارم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.