پیش فروش بلیت نمایش« لو »و « ۳(A+B) »آغاز می شود

سینماپرس-گروه هفت هنر/ پیش فروش بلیت نمایش های ایتالیایی «لو»و «۳(A+B)» امروز، ۵ شهریورماه، آغاز می شود.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر ، بلیت های دو نمایش‌ ایتالیایی لو و ۳(A+B)، که با گروه «موتوایماگو» و کارگردانی سوراچه در بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر جایزه نخست کارگردانی را کسب کرده است، پس از اخذ مجوز، امروز، ۵ شهریورماه، در سایت www.tiwall.com به منظور اجرا در تماشاخانه شماره ۱ مجموعه ایرانشهر پیش فروش می شود.

اجرای عموم نمایش «لو» با بازی گلن بلک هال روز دوشنبه، ۲۷ شهریورماه، در دو ساعت ۱۹ و ۲۱ آغاز می شود و سه شنبه، ۲۸ شهریورماه، فقط یک اجرا در ساعت ۱۹ خواهد داشت. همچنین نمایش «۳(A+B)» با بازی کلودیو سوراچه و ریکاردو فازی سه شنبه، ۲۸ شهریورماه، در ساعت ۲۱ به صحنه می رود.

از عوامل این دو نمایش، که اجرای آن ها تا ۵ مهرماه در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر ادامه دارد، می توان به محمد قدس تهیه کننده و امیرحسین حریری مجری طرح اشاره کرد.

گفتنی است سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در سال جاری و پیش از این اثر نیز میزبان نمایش هایی چون «پس از سقوط» به کارگردانی منیژه محامدی، «پدرخوانده ناپلی» از بابک محمدی و «شب روی سنگ فرش خیس» از هادی مرزبان بوده است.

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۳۰۸


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.