پیش فروش پروژه های ساختمانی بانک ملت در سنوات آتی

مشترکان گرامی؛ خبر ارسالی در ساعت ۱۱:۴۵ به شرح زیر اصلاح می‌شود:

معاون مدیرعامل در امور سرمایه گذاری و شرکت های بانک ملت از پیش فروش پروژه های ساختمانی بزرگ این بانک طی سنوات آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بانک خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حبیب الله بوربور با بیان این نکته که بانک ملت چند پروژه بزرگ ساختمانی در تهران در دست ساخت دارد، افزود: این پروژه ها از لحاظ اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار است و ارزش افزوده زیادی برای بانک در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر این نکته که برخی از این پروژه‌ها بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع زیربنا دارند یادآور شد: پروژه های اتوبانک در خیابان شریعتی، لتمال کن در انتهای بزرگراه همت، الهیه در منطقه الهیه، جمشیدیه در حوالی پارک جمشیدیه و شهاب در خیابان استاد معین تهران از مهم ترین این پروژه ها هستند.

معاون مدیرعامل بانک ملت، قیمت تمام شده پروژه اتوبانک را حدود یکهزار و ۶۷۷ میلیارد ریال، پیش بینی فروش آن را دو هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال و پیش بینی سود آن را بیش از یکهزار و ۳۴۵ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: این پروژه که در مرحله اجرای اسکلت، سقف و دیوار حائل است حدود ۶۷ هزار متر مربع زیربنا خواهد داشت.

وی زیربنای پروژه لتمال کن را هم حدود ۱۲۰ هزار متر مربع خواند و گفت: قیمت تمام شده این پروژه حدود یکهزار و ۴۸۳ میلیارد ریال، پیش بینی فروش آن حدود دو هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال و پیش بینی سود آن بیش از ۸۲۲ میلیارد ریال است که در مرحله اجرای خاکبرداری و پایداری سازه خاک است.

بوربور قیمت تمام شده پروژه الهیه را با حدود ۴۸ هزار متر مربع زیربنا بیش از ۵۴۵ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: میزان فروش این پروژه بیش از ۸۸۹ میلیارد ریال و سود آن هم ۳۴۴ میلیارد ریال پیش بینی شده است و هم اکنون در مرحله نصب اسکلت قرار دارد.

معاون مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که پروژه جمشیدیه با حدود ۷۰ هزار متر مربع زیربنا در مرحله طراحی نقشه و شروع ساخت است، تاکید کرد: قیمت تمام شده این پروژه حدود یکهزار و ۲۳۰ میلیارد ریال است و میزان فروش آن حدود دو هزار و ۵۸۲ میلیارد ریال و میزان سود آن هم یکهزار و ۳۵۲ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی همچنین زیربنای پروژه شهاب را حدود ۶۵ هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: قیمت تمام شده این پروژه بیش از ۸۷۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، پیش بینی فروش آن حدود یکهزار و ۸۷۸ میلیارد ریال و پیش بینی سود آن بیش از یکهزار و یک میلیارد ریال بر پایه قیمت های سال ۱۳۹۰ جهت هزینه، قیمت فروش و سود حاصله برآورد شده است.

بوربورپیش بینی کرد که این پروژه‌ها سود قابل توجهی را نصیب بانک ملت و سهامداران آن خواهد کرد و ارزش افزوده مطلوبی را نیز برای پیش خریداران به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.