پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در خوی تشییع شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر پاک این شهیدان گمنام که اخیرا در مناطق عملیاتی فاو و والفجر ۸ تفحص شده و دو روز پیش به خوی انتقال یافته بودند امروز در میان حزن و اندوه مردم شهیدپرور و مومن این شهرستان با تشییع از حسینیه شیخ نوائی در تپه شهدای گمنام خوی به خاک سپرده شدند.

مردم شهرستان خوی در حالی که دسته های عزاداری تشکیل داده بودند پیکر پاک شهدا را تا مزار شهدای گمنام این شهر به طول بیش از ۳ کیلومتر با دادن شعارهای انقلابی و مذهبی چون حسین حسین شعار ماست – شهادت افتخار ماست، ما با ولایت زنده ایم – تا زنده ایم رزمنده ایم، عزا عزاست امروز – مهدی صاحب الزمان صاحب عزاست امروز تشییع و همراهی کردند.

در ادامه آیین تشییع پیکر شهدای مذکور، نماز میت شهدای گمنام خوی به امامت حجت الاسلام حبیب قراجه ای پدر شهید اقامه و پیکر مطهرشان پس از نماز در جمع پر از حزن و اندوه مسئولان استانی و شهرستانی و دهها هزار نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان خوی و در مسیر بلوار مدرس، شیخ نوائی و خیابان دانشگاه تشییع شد و در تپه شهدای گمنام خوی به خاک سپرده شد.

یادواره و شام غریبان شهدای گمنام خوی بعد از ظهر امروز و امشب با حضور مردم شهید پرور این شهرستان در حسینیه شیخ نوائی بر پا می شود.

پیکر پاک این شهداء به همراه ۲۵ شهید دیگر کشور در مناطق عملیاتی فاو و والفجر ۸ تفحص شده است.

در مراسم تشییع این دو شهید گمنام، امام جمعه، فرمانداران و ائمه جماعت شهرستان های خوی و چایپاره و اقشار مختلف مردم این شهرستان ها حضور داشتند.

۷۱۲۸/۵۸۱/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۶۵۵۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.