پیمان اکبری: ستون های ورامین مستحکم و قدرتمندند / درگیر مشکلات روحی و روانی هستم

۰۳م آذر ،

در دیدار میان تیم های پیکان و متین ورامین از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال خودروسازان در تهران سه بر یک نتیجه را به ورامینی ها واگذار کردند.

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در بازی این هفته تیم متین ورامین بهتر از ما بود و برد آنها به حقشان هم رسیدند من به مصطفی کارخانه و دیگر اعضای این تیم تبریک می گویم.

وی تصریح کرد: ست اول بازی را ما بردیم ولی استرس بازیکنان ۲ تیم تا حدی بسیار بود که به هیچ عنوان نمی توان گفت که در این ست شاهد یک والیبال زیبا بودیم و ۲ تیم فقط در فاکتور دفاع روی تور تا حدودی موفق عمل کردند اشتباهات بسیار بازیکنان زیبایی والیبال را گرفته بود.

سرمربی تیم والیبال پیکان یاد آور شد: والیبال متین ورامین در ست های دوم و سوم و چهارم بسیار زیبا ظاهر و موفق به کسب نتیجه برتر شد.

اکبری خاطرنشان کرد: تیم پیکان در حال حاضر دچار مشکلات روحی و روانی شده و مسئولان سازمان لیگ ۲ امتیاز از امتیازات کلی تیم ما به خاطر عدم حضور تیم نوجوانان در مسابقات لیگ برتر والیبال این رده سنی کم کردند این امر سبب شده تا در حال حاضر به جای قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول رده بندی در مکان هفتم بایستیم.

وی تصریح کرد: ما روز یکشنبه و در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر یک بازی سنگین و سخت را برگزار کردیم این امر سبب شده بود تا بازیکنان هنوز در حال و هوای نتیجه دیدار قبل باشند در صورتیکه هر تیمی که می خواهد در یک دیدار پیروز شود باید برای تک، تک پوئن ها زحمت بکشد.

وی یادآور شد: هماهنگی خوب ورامینی ها عامل برد آنها شد اکثر بازیکنان و ستون های اصلی این تیم در فصل قبل در تیم پیکان بازی می کردند نباید گفت که ما به تیم ضعیفی نتیجه را واگذار کردیم حضور بازیکنانی چون جورجی پاسور اسپانیایی، محسن غیرلیب، مجتبی میرزا جانپور، علی حسین، فرهاد نظری افشار و سرعتی زن بلغار حاکی از قدرتمند بودن این تیم دارد.

وی در خصوص داوری بازی هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: من در شرایط کنونی فقط به فکر چگونگی حضور تیم در بازی های بعدی و عوامل باخت اخیر هستم و کاری به مسائل حاشیه ای ندارم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.