پیمان اکبری: نوع یارگیری یزدیها دال بر قدرتشان است/ بیش از حریفان iبه فکر خودمان هستیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

تیم والیبال پیکان در هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور باید فردا چهارشنبه دهم آبان ماه در یزد iبه مصاف تیم پیشگامان کویر یزد برود.

پیمان اکبری سر مربی تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در این هفته ما باید یکی دیگر از بازی های حساس و سنگین خود را در یزد انجام دهیم، شرایط حضور حریف در مسابقات لیگ برتر امسال نسبت iبه سنوات قبل تا حد قابل توجهی فرق نموده است البته این موضوع شامل حال اکثر تیم های حاضر در لیگ برتر می گردد.

وی تصریح نمود: یزدیها برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال اقدام iبه تقویت بازیکنان پست دفاع وسط و همچنین جذب ۲ یار قدرتمند برزیلی، مهدی مهدوی و علی مباشری نمودند، آنها با اتخاذ چنین تصمیمی نشان دادند که یکی از مدعیان کسب سکو در لیگ برتر ۹۱ می باشند.

وی خاطر نشان نمود: در لیگ برتر امسال اکثر تیم ها برای رسیدن iبه عنوان قهرمانی و کسب مدال می جنگند شاید در ابتدای فصل و یا پیش از آغاز مسابقات اگر می خواستیم بر اساس نام های نوشته شده بر روی کاغذ سطح لیگ را پیش بینی کنیم نام شش تیم را در جمع مدعیان و تیم های قدرتمند قرار می دادیم اما با آغاز بازی ها و قرار گرفتن تیم ها در شرایط مسابقه و کسب نتیجه وضعیت فرق نموده و iبه جرات می توان گفت تعداد مدعیان لیگ برتر امسال ۲ رقمی است.

سر مربی تیم والیبال پیکان خاطر نشان نمود: در چنین شرایط سخت حاکم بر لیگ برتر ما باید فقط iبه فکر وضعیت آماده سازی تیم و بازیکنان خود باشیم و iبه کلامی دیگر باید دستمان روی کلاهمان باشد تا باد نبرد. پس در حال حاضر بیش از آنکه در فکر چگونگی حضور حریفان هستیم iبه فکر بازی کم نقص خودمان هستیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.