پیمان قاسم خانی «قبر دو طبقه» را طبق نظر اداره نظارت بازنویسی کرد!

پیمان قاسم خانی «قبر دو طبقه» را طبق نظر اداره نظارت بازنویسی کرد!

به گزارش شبکه ایران کمال تبریزی کارگردانی که بیش از هر چیز به واسطه ساخت کمدیهای «مارمولک» و «لیلی با من است» شناخته می شود بعد از آن که آخرین ساخته سینمایی اش «خیابانهای آرام» به دلیل اشارات سیاسی اش نتوانست مجوز اکران بگیرد حدودا یک سالی هست که فیلمنامه ای با عنوان «قبر دوطبقه» را برای دریافت مجوز ساخت به اداره نظارت ارائه کرده؛ فیلمنامه ای که توسط پیمان قاسم خانی نوشته شده است اما هنوز مجوز ساخت «قبر دو طبقه» صادر نشده است.

بر طبق اطلاعات ارائه شده در «بانی فیلم» نکته جالب اینجاست که دست اندرکاران این فیلم هم‌چنان برای گرفتن مجوز ساخت این فیلمنامه اصرار دارند و حاضر نیستند فیلمنامه دیگری را جایگزین «قبر دوطبقه» کنند. جواد نوروز بیگی در همین رابطه گفته است: «فیلمنامه توسط پیمان قاسم‌خانی طبق نظر اداره نظارت و ارزشیابی مجددا بازنویسی و به وزارت ارشاد ارائه شده است. ما منتظر صدور پروانه ساخت «قبر دو طبقه» هستیم تا بتوانیم فیلمبرداری را هرچه سریع‌تر آغاز کنیم.»
نوروزبیگی در ادامه گفت: «حتی چندی قبل با آقای عرفان منش نیز ملاقات داشتیم و ایشان از ساخت این فیلم استقبال کردند به همین دلیل هم‌چنان امیدواریم پروانه ساخت فیلمنامه «قبر دوطبقه» را بگیریم.»
فیلمنامه این فیلم را پیمان قاسم‌خانی نوشته که یک کمدی اجتماعی است. فیلم داستان مردی است که همسرش او را در قبری دو طبقه دفن می‌کند اما مدتی بعد در می‌یابد مردی غریبه را به اشتباه در طبقه دیگر این قبر دفن کرده‌اند و این آغاز ماجراست. ‌نوروزبیگی و تبریزی پیش تولید اولیه این فیلم را آغاز کرده‌اند و در انتظار مجوز ارشاد برای ساخت «قبر دو طبقه» هستند.

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.