پیمان معادی با موبایل فیلم می سازد

۱۸ام بهمن ،

پیمان معادی بازیگر و کارگردان سینمای ایران در بخش نگاه هنرمند جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با موبایل فیلم می سازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، فیلم پیمان معادی که با گوشی تلفن همراه ساخته می گردد در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و در بخش نگاه هنرمند این جشنواره نمایش داده خواهدشد.

پیمان معادی حضور سینمایی خود را با فیلم “درباره الی” آغاز کرده و با بازی در فیلم “جدایی نادر از سیمین” به کارگردانی اصغر فرهادی، موفقیت خود را تثبیت کرد. وی برای بازی در این فیلم جایزه ی خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد در سال ۲۰۱۱ را از جشنواره بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرد .

فیلم “برف روی کاج ها” که اولین تجربه فیلم بلند پیمان معادی است، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر و نیز جایزه ارزنده ششمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران را برای وی به ارمغان آورد.

فیلم نامه های آواز قو ، عطش، کما، کافه ستاره، شام عروسی و برف روی کاج ها نیز از جمله تلاش های موفق پیمان معادی در عرصه فیلم نامه نویسی است.

گفتنی است؛ فیلم موبایلی پیمان معادی یکی از ۱۰ فیلمی است که در بخش غیر رقابتی “نگاه هنرمند” جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در اردیبهشت نمایش داده خواهد شد..ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.