پیمان معادی و نگارش تازه ترین فیلمنامه اش

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

پیمان معادی بازیگر و کارگردان سر شناس سینمای ایران این روزها مشغول نگارش تازه ترین فیلمنامه اش است.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ پیمان معادی بازیگر و کارگردان سینمای ایران قرار بود پیش از این در “اشباح”داریوش مهرجویی نقشی را ایفا کند که به سبب پاره از مسائل با کارگردان و تهیه کننده این فیلم به نتیجه نرسیدند.

معادی این روزها مشغول نگارش فیلمنامه تازه اش تحت عنوان “تهرانجلس” است. هنوز اطلاعات دقیقی از مضمون این فیلمنامه به خارج درز نکرده و این روزها بازیگر و فیلمنامه نویس سینمای ایران تمرکز اش را بر روی نگارش تازه ترین فیلمنامه خود گذاشته است.

پیش از این صحبت هایی مبنی بر ساخت فیلم “برف روی کاج ها ۲ “به میان آمده بود که ساخت این فیلم منوط به تصمیم گیری سید جمال ساداتیان و پیمان معادی است.

بازیگر جهانی سینمای ایران در مجموعه تلویزیونی عدالت کیفری (Criminal Justice) حضور داشته است و دو فیلم هالیوودی آخرین شوالیه ها (The Last Knights) و کمپ اشعه ایکس (Camp X-Ray) را در نوبت اکران دارد.

معادی در فیلم “آخرین شوالیه ها “در کنار مورگان فریمن و کلایو اوون به ایفای نقش پرداخته است و در “اشعه ایکس” هم در کنار کریستن استوارت ستاره مشهور سری فیلم‌های بسیار پرفروش ” گرگ و میش” جلوی دوربین رفته است.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.