پیکان، استقلال را از مسیر خارج کرد/ تیم فکری از رقیبان عقب افتاد

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان با تساوی بدون گل تمام شد و امتیازات میان دو تیم تقسیم شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان و استقلال از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه شهدای شهرقدس به میدان رفتند. این دیدار هیچ گلی در بر نداشت و بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

با این نتیجه استقلال هفت امتیازی شد و پیکان به پنجمین امتیاز خود دست یافت.

محمود فکری به علت محرومیت انضباطی این دیدار را از روی سکوهای ورزشگاه نظاره کرد و در غیاب او، صمد مرفاوی هدایت استقلال را از کنار زمین برعهده داشت.

نیمه اول

در دقیقه ۲۰، آرش رضاوند بعد از خطا روی بازیکن حریف و دریافت کارت زرد، خواستار تعویض و خروج از زمین بازی به علت مصدومیت شد که داریوش شجاعیان به جای او وارد زمین مسابقه شد.

در دقیقه ۲۲ استقلال صاحب موقعیت نصف و نیمه در داخل جریمه پیکان شد که ضربه ارسلان مطهری به سمت دروازه با برخورد به خط دفاعی راهی به دروازه پیدا نکرد. دقایقی بعد نوبت به ضربه ایستگاهی وریا غفوری رسید که شوت او با اختلاف اندکی از بالای دروازه پیکان عبور کرد و دروازه‌بان پیکان را وادار به واکنش کرد.

در دقیقه ۳۹، ارسال کرنر به روی دروازه استقلال با ضربه سر بازیکن پیکان همراه بود که در مسیر حرکت به سمت دروازه با تاثیرگذاری امیر روستایی راهی به دروازه نیافت و این موقعیت خطرناک از دست رفت. پیکان دومین موقعیت خطرناک خود را هم در دقیقه ۴۱ ایجاد کرد که ضربه پرقدرت پورامینی از مقابل محوطه جریمه با برخورد به بازیکنان استقلال به کرنر رفت و ثمری نداشت.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۰ کار تیمی بازیکنان استقلال تبدیل به موقعیت خطرناکی برای میلیچ شد که ضربه این بازیکن از فاصله حدودا ۱۵ متری با اختلاف از کناره دروازه پیکان عبور کرد.

استقلال از ابتدای بازی نبض توپ و میدان را در اختیار گرفت اما دفاع متمرکز و فشرده پیکان فرصت خلق موقعیت را به آبی‌ها نداد اما در دقیقه ۶۰ و در یکی از معدود موقعیت‌های استقلال در این نیمه، ضربه غافلگیرکننده امیرارسلان مطهری با ضربه سر توسط محمد دریس دفع شد.

دو دقیقه بعد مهدی قایدی صاحب موقعیت شد که ضربه او از دهانه محوطه شش قدم کم جان بود و این بار هم توسط محمد دریس مهار شد.

در دقیقه ۶۷ جدی‌ترین فرصت شاگردان تارتار خلق شد. توپ برگشتی از روی نقطه کرنر، در مقابل محوطه به مجید عیدی رسید و ضربه او به سمت دروازه توسط عارف غلامی دفع شد و به دروازه نرسید.

در دقیقه ۷۳، مهدی قائدی ضربه ایستگاهی را به شکل خطرناک و مستقیم به سمت دروازه پیکان زد که محمد دریس توپ را رد کرد.

بازی در نیمه دوم موقعیت زیادی نداشت و توپی از روی خط دروازه‌ها عبور نکرد و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، محمد نادری، احمد موسوی (سبحان خاقانی ۷۵)، هرویه میلیچ (محمد دانشگر ۸۸)، وریا غفوری، مسعود ریگی (فرشید باقری ۸۸)، آرش رضاوند (کارت زرد) (داریوش شجاعیان ۲۱)، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

ترکیب پیکان: محمد دریس، میلاد شیخی‌سلیمانی، حجت حق‌وردی، مجید عیدی (کارت زرد)، سید محمد ستاری، حسین پورامینی، محمد خدابنده‌لو (اسماعیل بابایی ۴۶)، نادر محمدی، امیر روستایی (محمد ابراهیمی ۵۸)، رضا جبیره (فرزاد حاتمی ۷۲) و ابراهیم صالحی (کارت زرد).

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.