پیکان سواری آبی‌ها برای نصف جام

۰۲م آذر ،

دیدارهای معوقه لیگ برتر فوتبال امروز ” پنجشنبه” با انجام سه دیدار پیگیری می‌شود که استقلال برای قهرمانی نیم فصل مقابل پیکان به میدان می‌رود و سپاهان و راه‌آهن هم تفکر نایب قهرمانی دارند.

سه دیدار معوقه از هفته‌های هفتم، دهم و یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشورامروز در شهرهای تهران و اصفهان برگزار می‌شود که تیم‌های میزبان برای رسیدن به صدر و میهمانان برای فرار از جمع تیم‌های پائین جدول به میدان می‌روند.

 راه‌آهن تهران – مس کرمان
 دیداری معوقه از هفته دهم لیگ برتر که به خاطر برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در ورزشگاه اکباتان به تعویق افتاد. تیم دایی در صورت پیروزی در بازی امروز مقابل مس کرمان و شکست خوردن سپاهان در اصفهان برابر گهر می‌توانند تا رده دوم جدول بالا بیاید اما مس کرمان هم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده، با کسب ۳ امتیاز این بازی بالاتر از راه‌آهن در رده نهم قرار می‌گیرد و فاصله امتیازی خود را با تیم‌های قعرنشین افزایش می‌دهد.

 سپاهان اصفهان – گهر دورود
 شکست خانگی برابر استقلال در روزی که سپاهان بازی زیبایی را به نمایش گذاشته بود، شاگردان کرانچار را از قهرمانی نیم فصل دور کرد. آنها برای بالابردن شانس صدرنشینی، در پایان نیم فصل باید از دیدار معوقه خود از هفته یازدهم لیگ، برابر گهر دورود پیروز شوند. گهری‌‎ها هم با مایلی‌کهن سرمربی تازه خود به فکر پیروزی برابر سپاهان، فرار از قعر جدول و رسیدن به رده هفدهم می باشند. آیا حاجی مایلی می‌تواند دست به کار بزرگی زده و سپاهان را در اصفهان شکست دهد؟

 استقلال تهران – پیکان تهران
 دیدار معوقه استقلال و پیکان از هفته هفتم لیگ، بزرگترین شانس آبی‌پوشان برای تحکیم صدرنشینی و بر تن کردن ردای قهرمانی نیم فصل است. آبی‌ها که با اطلاع از نتیجه بازی سپاهان برابر پیکان به میدان می‌روند، درصورت کسب چهارمین برد متوالی در لیگ به چنین هدفی می‌رسند، هرچند جوانان پرنوسان پیکان می‌تواند برای آنها دردسرهای بسیاری را ایجاد کند.
 
 پیکانی‌‎ها که هفته پیش مانع پنجمین پیروزی متوالی ملوان در لیگ شدند و با بردن آن تیم، موقتا خود را از بحران خارج کردند، در این بازی تنها به ۳ امتیاز فکر می‌کنند تا با آرامش بیشتری رقابتها را ادامه دهند. غیبت جواد نکونام و آرش برهانی ممکن است کارهای هجومی استقلال را تحت تاثیر قرار دهد اما محرومیت ایمان مبعلی هم بار تجربی تیم پیکان را پائین‌تر می‌آورد.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.