پیکاپ ایران خودرو دیزل را رو دست بردند

پیکاپ ایران خودرو دیزل را رو دست بردند

عصرخودرو : مدیرعامل ایران خودرو دیزل خبرازاستقبال چشمگیر پیش فروش خودرو پیکاپ خبرداد و گفت :این خودرو در دو مدل بنزینی و دیزلی تولیدوازآذرماه سال جاری روانه بازار می شود .

به نقل از ایکوپرس، هاشم یکه زارع با بیان این مطلب گفت : پیش فروش نوبت اول این خودرو تمام شده است و برای پیش فروش نوبت دوم درحال بررسی هستیم .
وی افزود : در حال حاضر در پیش فروش اولیه، ایران خودرو دیزل حدود ۲۰۰۰ هزار دستگاه از این خودرو را برای فروش درنظر گرفته که در پیش فروش های بعدی در نظر داریم تعداد خودروها را افزایش دهیم.
مدیر عامل ایران خودرو دیزل خاطر نشان ساخت : از دو هزار دستگاه پیش فروش پیکاپ ۷۰ درصد دیزلی و ۳۰ درصد بنزینی ثبت نام کرده اند .
یکه زارع با اشاره به اینکه پیکاپ جدید ایران خودرو دیزل در دو تیپ دیزلی و بنزینی صورت گرفته است، ادامه داد: پیکاپ ایران خودرو دیزل دارای موتور ۲۸۰۰ سی سی، ۲ کیسه هوا، ترمز ضدقفل، سیستم تهویه مطبوع و مه شکن جلو عقب است که نوع دیزلی آن با قدرت ۱۶۰ اسب بخار و نوع بنزینی آن با قدرت ۱۴۰ اسب بخار به فروش می رسد.
وی تاکید کرد: پیکاپ جدید ایران خودرو دیزل اولین پیکاپی است که با استاندارد یورو۴ در کشور عرضه می شود.
مدیر عامل ایران خودرو دیزل ، برنامه تولید این شرکت درسال جاری را ۲۰ هزار دستگاه خودرو تجاری عنوان کرد و اظهارداشت : با عرضه ۱۳ محصول جدید شرکت ایران خودرو دیزل طی امسال درآمد حاصل از فروش شرکت به رکورد ۱۵۰۰ میلیارد تومان دست خواهد یافت.
گفتنی است پیش فروش خودرو پیکاپ دردو تیپ بنزینی و دیزلی از ۲۵ مردادماه سال جاری آغاز شده بود .

دوشنبه ۶ شهریور   ۱۳:۱۲


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.