پیکره فرگوسن در اولدترافورد برپا می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

image_slshow_einzel_0_4-1.jpg

باشگاه منچستر یونایتد اعلام نمود به سریعی مجسمه سرآلکس فرگوسن را در بخشی از ورزشگاه اولدترافورد برپا خواهد نمود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی اسکاتلندی یونایتدها از ۲۶ سال پیش به هدایت شیاطین سرخ مشغول است.

پرافتخارترین باشگاه انگلیس اعلام نمود که قصد دارد با برپایی مجسمه‌ای در ورزشگاه اولدترافورد از تلاش‌های او در بیش از دو دهه فعالیتش قدردانی کند.

این مجسمه قرار است ۲۳ نوامبر در نزدیکی ورودی جایگاهی نصب شود که پیش از این نام این مربی ۷۰ ساله اسکاتلندی را به خود گرفته است.

باشگاه منچستر یونایتد در پایگاه اینترنتی خود از نصب این اثر هنری خبر داده است. ۲۳ نوامبر درست یک روز پیش از بازی یونایتدها با کوئینز پارک رنجرز است. قابل توجه آن که فرگوسن ۲۲ نوامبر ۱۹۸۶ برابر همین تیم اولین بار هدایت یونایتدها را در یک بازی خانگی بر عهده داشت.

فیلیپ جکسون، هنرمند انگلیسی ساخت پیکره فرگوسن را بر عهده داشته است. این مجسمه نمادی از دوران مربیگری فرگوسن در منچستر یونایتد خواهد بود. از این قبل جایگاه فرگوسن در ورزشگاه اولدترافورد با عکس‌هایی از سال‌های حضور این مربی کهنه کار تزئین خواهد شد.

یونایتدها با مربیگری فرگوسن عنوان‌های قهرمانی فراوانی را به دست آوردند. ۱۲ قهرمانی در لیگ و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین پنج عنوان در جام حذفی باشگاه‌های انگلیس بخشی از افتخارات شیاطین سرخ با پیرمرد اسکاتلندی است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.