پیگیری نهایی برای پذیرش دانشجو در ۶ رشته ارشد

۱۹م اسفند ،

11-692.jpg

سرپرست دانشگاه فرهنگیان از پذیرش دانشجو در ۳۰ رشته مقطع کارشناسی این دانشگاه خبر داد و گفت: مقدمات پذیرش دانشجو در شش رشته کارشناسی ارشد دانشگاه انجام شده است.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محبی‌نیا در سی‌وششمین نشست شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر تهران، با بیان اینکه ائمه جمعه نگاهی پر از نشاط و امید به دانشگاه فرهنگیان دارند، اظهارکرد: سبب این نگاه، پیوند این دانشگاه با آینده انقلاب است.

وی با اشاره به اهداف این دانشگاه بر اساس اساسنامه، گفت: مشارکت در تولید علم کشور، ایجاد تحول و نوآوری در نظام تربیت معلمان، تولید و ترویج علم نافع آموزش و پرورش،‌ تربیت مدیران آموزشی و تربیتی توانمند، توانمندسازی تربیتی و دانشی فرهنگیان از طریق آموزش‌های ضمن خدمت، ایجاد مهارت تدریس چند رشته در فرهنگیان، انجام مطالعات و پژوهش‌های کاربردی در حوزه آموزش و پرورش، تولید دانش مورد نیاز آموزش و پرورش و غیره از اهداف این دانشگاه است.

محبی نیا با بیان اینکه این دانشگاه دارای ۲۵۳۰ کارمند رسمی و ۸۶۵ کارمند قراردادی است، اظهارکرد: این دانشگاه دارای ۱۰۵۰ مدرس است که ۷۰۰ نفر از آن‌ها مراحل گزینش عملی و عمومی را گذرانده‌اند و در حال تبدیل وضعیت شدن به هیأت علمی می باشند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این مدرسان در فراخوان جذب هیات علمی شرکت کرده‌اند، گفت: این دانشگاه در مقطع کارشناسی در ۳۰ رشته شامل ۱۶ رشته پیوسته و ۱۴ رشته ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: مقدمات پذیرش دانشجو در شش رشته کارشناسی ارشد نیز انجام شده و در حال نهایی شدن است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. زاگروس قبادی:

    با سلام دانشگاه فرهنگیان در چه رشته هایی ودر چه استانهایی دانشجو می پذیرد ونحوه وتاریخ امتحان چگونه است ؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.