پیگیری واگذاری یارانه تغذیه دانشجویان به صندوق رفاه وزارت علوم

۱۴اردیبهشت،

0-1.jpg

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص تقاضای بعضی از روسای دانشگاه‌های کشور مبنی بر واگذاری یارانه کمکی کالاهای اساسی مربوط به تغذیه به صندوق رفاه دانشجویان، گفت: تقاضای دانشگاه‌ها را از سوی کمیسیون تلفیق پیگیری می‌کنیم.

کیوان مرادیان کوچک سرایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: سال‌های قبل یارانه کمکی کالاهای اساسی مربوط به تغذیه در اختیار صندوق رفاه دانشجویان قرار می‌گرفت، اما هم‌اکنون این اعتبارات از سرجمع ماموریت‌ها و وظایف صندوق خارج شده است و دانشگاه‌ها از کمیسیون تلفیق خواسته‌اند که اعتبارات یارانه‌ای شهرداری همچنان در اختیار صندوق قرار گیرد.

وی ادامه داد: زمانی که اعتبار مذکور در اختیار صندوق قرار می‌گرفت، صندوق با درنظر گرفتن ظرفیت‌های قانونی، قبل از تخصیص اعتبارات توسط معاونت برنامه‌ریزی، با جابجایی سایر منابع، اعتبار لازم را در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌داد، تا دانشگاه‌ها مشکلات مقطعی خود را رفع کنند و گاها نیز در شرایط بحرانی صندوق امکان حمایت بیشتر را داشت، ولی با تصمیم تازه صندوق چنین وظایفی را نخواهد داشت.

مرادیان ادامه داد: در حال حاضر با توجه به درخواست بعضی از روسای دانشگاه‌های کشور مبنی بر واگذاری یارانه کمکی کالاهای اساسی مربوط به تغذیه به صندوق رفاه دانشجویان، این موضوع مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.