پیگیری کم‌فروشی اینترنت به‌صرفه نیست

۲۱فروردین۱۳،

مدیر عامل یک شرکت اینترنتی معتقد است که وجود محدودیت‌های حجمی که برای ارائه خدمات اینترنتی وجود دارد به نظر می‌رسد به سبب نبود فرهنگ مصرف باشد.
امیرحسین رجبی شیرعلی تصریح کرد: رفع محدودیت‌های حجم اینترنت ممکن است به نفع کاربران باشد چراکه مصرف خود را بیش از نیاز افزایش می‌دهند و در مصرف حجم اینترنت افراط می‌کنند که این برای ISPها هزینه‌ساز است و ترافیک را افزایش می‌دهد.
وی افزود: محدودیت‌های حجمی برای کاربران به نوعی سهمیه‌بندی در فضای مجازی است که مانند هرگونه سهمیه‌بندی به آموزش فرهنگ درست مصرف کمک می‌کند. البته سرویس‌هایی با تعرفه بالاتر نیز موجود است که استفاده نامحدود کاربران برای شرکت ارائه‌دهنده، مقرون به صرفه خواهد بود.
به گزارش ایسنا رجبی شیرعلی از کم‌فروشی به عنوان پدیده‌ای گسترده در شرکت‌های ISP یاد کرد و افزود: شرکت ارائه دهنده اینترنت مقداری پهنای باند برای تعدادی مشخص کاربر تهیه می‌کند اما تعداد مشترکان آن شرکت بیش از تعداد معین می‌شود این سبب می‌شود حجم بین تعداد بیشتری توزیع شود.
این مدیر عامل شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در این رابطه افزود: کم فروشی در شرکت‌های اینترنتی به صورت گسترده وجود دارد اما برای کاربر ارزش پیگیری ندارد مگر این‌که نظارت و کنترل از مراجع قانونی باشد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.