پیگیر برگزاری جشنواره ابوموسی هستیم/ حمایت از آثار مرتبط با خلیج‌فارس

سید علیرضا سجادپور مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی ارشاد در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت:من طبق صحبت‌هایی که پیش از این کردم پیگیر برگزاری این رویداد در سطح مدیران ارشاد هستم و فکر میکنم تا ۱۵ روز آینده به نتایجی در این زمینه برسیم.

وی درباره برگزاری جشنواره‌ای توسط وزارت ارشاد در ابوموسی عنوان کرد: به این دلیل در این دوره جشنواره خلیج فارس فیلم و یا تئاتر وجود ندارد که تولیدات این بخش‌ها به زمان بیشتری نیاز دارند و نمی‌توان به سرعت در این حوزه‌ها با تولیدات موضوعی روبرو باشیم.

سجادپور افزود: بسیاری از جشنواره‌ها برای ساخت فیلم‌ها با موضوعیت خاص سفارش نمی‌دهند. بلکه بیشتر با آثاری در حوزه سینمای بلند، کوتاه و مستند که در این زمینه وجود دارد جشنواره را برگزار می‌کنند. اما اگر فیلم‌هایی در این حوزه با موضوعی که با اهداف و سیاست‌های ما منطبق باشد تولید شود بخش خصوصی امکان حمایت نداشته باشد ما در سازمان سینمایی حتما از جنبه حمایتی وارد کار می‌شویم.

وی درباره سرانجام فیلم سینمایی “زادبوم” ساخته ابوالحسن داوودی که داستان آن پیرامون توجه  به سرمایه‌های ملی است اما هنوز فرصت اکران عمومی پیدا نکرده‌ هم تنها به این توضیح بسنده کرد: تصور من این است که “زادبوم”در این جهت تعریف نشده‌است.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.