پیگیر رهایی دو مهندس ربوده شده نیروگاه جندر سوریه هستیم

۲۰م دیماه ،

Multimedia_pics_1387_9_Economy_366.jpg

مدیرعامل گروه مپنا، ضمن تبریک آزادی ۴۸ زائر ایرانی در کشور سوریه، خواستار پیگیری آزادی دو تکنسین و مهندس ربوده شده ایرانی شاغل در نیروگاه جندر آن کشور شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،عباس علی‌آبادی ضمن اظهار خرسندی جهت آزادی ایرانیان زائر در سوریه، اظهار امیدواری کرد که تلاش‌های نهادهای ذی‌ربط به منظور رهایی حسن حسنی و پژمان بویری دو تکنسین و مهندس شاغل در نیروگاه سیکل ترکیبی جندر واقع در حومه شهر حمص کشور سوریه شدت یابد.

مدیرعامل گروه مپنا تصریح کرد: همه هفت مهندس ربوده شده نیروگاه جندر از جمله دو نفر تکنسین و مهندس باقی مانده تلاش‌های بسیاری برای راه‌اندازی و تجهیز نیروگاه ۴۸۴ مگاواتی جندر داشته‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد که دو نفر دیگر از مهندسان ربوده شده ایرانی که همچنان در اسارت می باشند، در اسرع وقت آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگردند.

مدیر ارتباطات و بازار گروه مپنا نیز ضمن تبریک آزادی زائران ایرانی، بر لزوم ادامه تلاش‌ها در جهت رهایی ربوده‌شدگان نیروگاه جندر تاکید کرد.

بهنام حقیقی با یادآوری گذشت بیش از یک سال از ربوده شدن هفت تکنسین و مهندس ایرانی شاغل در نیروگاه جندر، توضیح داد: در طول این مدت گروه مپنا به عنوان پیمانکار ساخت و احداث این نیروگاه، از طریق تماس و مکاتبه با مجامع مختلف نظیر سازمان ملل متحد، صلیب سرخ، وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی و … ، موضوع رهایی این مهندسان و تکنسین‌ها را پیگیری نموده است.

شایان ذکر است، پیش ازاین احد سهرابی و مجید قنبری، بامداد پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه و سجاد امیریان و کیومرث قبادی، نهم تیر ماه و نیز عبدالخالق صحنه پنجم مرداد ماه آزاد شده و به میهن و آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.