چارت سازمانی سازمان فناوری اطلاعات ایران تصویب شد

۰۲خردادماه،

 

در راستای اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری، چارت سازمانی سازمان فناوری اطلاعات ایران نهایی و به تصویب معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور رسید.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهران شیرازی، مدیرکل دفتر رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهار داشت: با تصویب تشکیلات تفصیلی، تکلیف اساسنامه و نحوه اجرای وظایف پیش بینی شده در آن برای معاونت های مختلف مشخص شده است.
وی با بیان این مطلب که آخرین ساختار تایید شده در حوزه فناوری اطلاعات مجموعه وزارت ارتباطات، مربوط به سال ۸۴ است که به تصویب هیات مدیره وقت شرکت مخابرات ایران رسیده بود، افزود: ساختار تازه که به تصویب ریاست جمهوری رسیده، ‌نخستین ساختار مصوب در این حوزه است که از سوی  معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ابلاغ می گردد.
وی خاطرنشان کرد: چارت سازمانی تازه با ۷۳۶ نفر و ۲۴ سطح مدیریتی تصویب شده و با توجه به همکاری های صورت گرفته با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور،‌در کمترین زمان ممکن به تصویب رسید.
مهران شیرازی در خصوص ادارت پیش بینی شده در چارت تازه گفت: در این چارت،‌پنج معاونت با عنوان های “معاونت امنیت فضای تبادل اطلاعات”، ” معاونت دولت الکترونیکی”، ” معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیبانی”، ” معاونت سیاستگذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات” و ” معاونت توسعه شبکه ملی اطلاعات” پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: دفتر “تدوین ضوابط فنی دولت الکترونیکی”، ” دفتر توسعه دولت الکترونیکی” و ” دفتر پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیکی” از جمله دفاتر پیش بینی شده ذیل معاونت دولت الکترونیکی است تا بتواند به بهترین نحو، خدمت رسانی در این حوزه را پیگیری کند.
مدیرکل دفتر رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: اداره کل طرح و توسعه شما، اداره کل مدیریت یکپارچه، اداره کل توسعه خدمات و اداره کل مدیریت و توسعه نرم افزارهای آزاد/متن باز از جمله ادارات کل در نظر گرفته شده برای انجام وظایف در نظرگرفته شده برای معاونت توسعه شبکه ملی اطلاعات است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.