چاره‌اندیشی برای خاک‌و نخاله‌های آبعلی

۲۱اردیبهشت،

کد خبر: ۶۷۵۵ تاریخ انتشار یافتن: یکشنبه ۲۲ اردیبهشت۶:۲۱ عصر ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از برنامه‌ریزی برای احداث کارخانه تولید مصالح ساختمان از خاک و نخاله در اراضی آبعلی تهران خبر داد.

به گزارش نوساز، مجتبی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برنامه‌ریزی برای مدیریت و ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی انباشت در اراضی آبعلی، اظهار کرد: با یک شرکت داخلی که البته بخشی از سهام آن خارجی است، برای احداث این کارخانه توافق نهایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه قرارداد احداث کارخانه تولید مصالح ساختمانی از خاک و نخاله قطعی و نهایی شده است، خاطرنشان کرد: این کارخانه نخاله‌های ساختمانی موجود انباشته شده در آبعلی و نیز، خاک و نخاله‌های حاصل از ساخت‌وسازهای تهران و راه‌سازی و فعالیت‌های عمرانی را به مصالح ساختمانی با کیفیت مطلوب تبدیل می‌کند.

عبداللهی با اشاره به ظرفیت بالای این کارخانه که با سرمایه‌گذاری قابل توجه بخش خصوصی احداث می‌شود، افزود: این کارخانه وارداتی است و باید ماشین‌آلات آن از خارج کشور تامین شود.

معاون خدمات شهری شهردار تهران ابراز امیدواری کرد که با توجه به نهایی شدن قرارداد، تا پیش از پایان این دوره مدیریت شهری، کلنگ اولین کارخانه تولید مصالح ساختمانی از خاک و نخاله در تهران به زمین بخورد.

منبع: ایسنا


برچسب هابرچسب ها: نخاله، آبعلی، شهرداری، مصالح، چاره اندیشی، زباله های ساختمانی



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.