چاره ای جز استفاده از نیروی وحدت نداریم

جام جم آنلاین: حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در دیدار با رییس بعثه مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) و مسئله قرآن سوزی، گفت: تصور می کنم که راه چاره ای جز استفاده از نیروی وحدت نداریم باید متحد و یکپارچه در مقابل این امواج خطرناک بایستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی جام جم، رییس بعثه حج مجلس اعلای اسلامی عراق شب گذشته با حضور در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره با حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که جمعی از علمای عراق، حجت الاسلام سید حیدر حکیم را همراهی می کردند، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با ابراز خرسندی از حضور هیات عراقی با اشاره به همزیستی مسالمت آمیز دیرینه شیعه و سنی در عراق و لزوم استمرار این وضعیت و بهبود هر چه بیشتر آن، گفت: دشمنان اسلام به حدی در زمینه تفرقه افکنی بین مداهب اسلامی فتنه گری کرده اند که اکنون یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب همین اختلافات فرقه ای در عراق است.

وی با اشاره به افراطی گری ها و اقدامات عناصر جاهل و تحریک شده، افزود: مشخص است که استکبار جهانی و آمریکا مدیریت این اعمال کینه توزانه و فتنه گری های مذهبی را بر عهده دارند و باید در این زمینه همه مسلمانان هوشیار باشند.

حجت الاسلام قاضی عسکر با اشاره به اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) و مسئله قرآن سوزی گفت: تصور می کنم که راه چاره ای جز استفاده از نیروی وحدت نداریم. باید متحد و یکپارچه در مقابل این امواج خطرناک بایستیم. باید اختلافات جزئی را کنار بگذاریم و اختلافات علمی و نظری را در محافل حوزوی و فرهیختگان حل و فصل کنیم تا با تحمل هر چه بیشتر فرق اسلامی نسبت به هم، زمینه مقابله با دشمن مشترک فراهم آید.

نماینده ولی فقیه با اشاره به چهره های خدوم، خوشفکر، اندیشمند و فرهیخته حاضر در مجلس اعلای اسلامی عراق، بر نقش ارزنده ایشان در مقابله با دشمنان اسلام و مسلمانان تاکید کرد و فرصت امسال حج را برای بیرخورد مناسب با موج اسلام ستیزی فرصتی مناسب و خطیر عنوان کرد.

سرپرست حجاج ایرانی آمادگی خود و همکاران بعثه مقام معظم رهبری را در انجام همکاری در زمینه های مورد علاقه اعلام کرد. همچنین از درگاه خداوند متعال تقاضای علو درجات برای شهدای جلیل القدر خاندان حکیم کرد.

در این دیدار، رییس بعثه حج مجلس اعلای  اسلامی عراق با تشکر از الطاف نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، بر تحکیم و گسترش روابط فیمابین تاکید کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.