چالش‌ها و راهکارها برای رسیدن به اعتدال در “نظام سلامت”

فروردین ۱۴۰۳

همایش دولت تدبیر و امید، دانشگاه‌های علوم پزشکی- چالشها و راهکارها توسط انجمن اسلامی جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۳۰ آبان ماه برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر عباس بصیری، دبیر انجمن اسلامی جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: همایش دولت تدبیر و امید، دانشگاه‌های علوم پزشکی- چالش‌ها و راهکارها روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه از ساعت ۱۲-۸ در تالار ابن سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد.و 

وی در خصوص اهداف برگزاری همایش مذکور افزود: هدف از برگزاری این همایش تبیین ابعاد مختلف سلامت و تجزیه و تحلیل راهکارهای بومی برای رفاه و سعادتمندی هرچه بیشتر مردم با توجه به اعتقادات حیات بخش دینی ، اسلامی و ملی است که غنی از آموزه های مرتبط با سلامت و دانش اندوزی می باشد. 

بصیری محورهای مورد بحث در این همایش را مباحثی نظیر اعتدال در نظام سلامت و استقلال دانشگاهها عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این همایش ضمن تشریح وضعیت تجارت کشورهای مختلف جهان و ایران توسط صاحبنظران در این خصوص بحث و بررسی و تجزیه و تحلیل صورت خواهد گرفت . همچنین در بخش دیگری از همایش توسط صاحبنظران مجرب راهکارهای مفید در این خصوص برای کشورمان تبیین خواهد شد و در این زمینه های بحث و تبادل نظر انجام می گردد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.