چالش پیش روی والیبال بانوان/ وقتی فرمان دست کرونا می‌افتد!

سرمربی تیم والیبال زنان سایپا تهران می‌گوید برنامه‌ریزی برای والیبال بانوان به شرایط شیوع کرونا در کشور بستگی دارد و هنوز وضعیت مشخص نیست.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، پس از آنکه لیگ برتر والیبال بانوان در پی شیوع ویروس کرونا در کشور نیمه تمام ماند و فدراسیون پایان مسابقات را اعلام کرد، ورزشکاران این رشته تمرینی نداشتند و مشخص نیست که این شرایط تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند.

مریم هاشمی، سرمربی تیم سایپا تهران در مورد برنامه‌های تیم خود برای فصل آینده لیگ به ایسنا گفت: در حال حاضر آماده هستیم که برنامه تیم را ببندیم اما منتظر اعلام تعداد ملی‌پوشان توسط فدراسیون هستیم تا بدانیم امکان جذب چند بازیکن دیگر را داریم.

او در مورد تاثیر شیوع کرونا بر شرایط والیبال بانوان بیان کرد: شرایط لیگ امسال تا حدودی خاص است؛ با توجه به اوج گیری کرونا، مسابقات از حالت معمول خارج می‌شود و باید ببینیم فدراسیون چه برنامه‌ای دارد اما بعید می‌دانم که لیگ را مثل هر سال برگزار کنیم.

سرمربی سایپا تهران در ادامه افزود: ابتدا به سلامتی بازیکنان فکر می‌کنم چون علاوه بر آنها، پای خانواده و سایر اطرافیان‌شان هم در میان است. در جلسه‌مان پیشنهاد شد که مسابقات امسال به صورت مجتمع برگزار شود اما مورد استقبال قرار نگرفت و می‌گویند لیگ باید به صورت رفت و برگشت برگزار شود. نمی‌توان تصمیم گرفت و باید منتظر  وضعیت کرونا باشیم. اگر باز هم محدودیت هایی اعمال شود امکان حضور بازیکنان در تمرین را نداریم، بنابراین باید ببینیم کرونا برایمان چه تصمیمی می‌گیرد چون ما نمی‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم. 

هاشمی در پایان گفت: اگر زمان لیگ را مثل هر سال از آبان ماه در نظر بگیریم این سوال پیش می‌آید که امکان انجام تمرینات مداوم تا زمان مسابقات را داریم؟ امیدارم هر چه زودتر مشکل کرونا حل شود و مثل قبل به تمریناتمان بازگردیم.

انتهای پیام 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.