چالوس یک‌طرفه می‌شود

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های کشور ؛

چالوس یک‌طرفه می‌شود

عصر خودرو : معاون عملیات پلیس راه کشور محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال شده از جانب پلیس راه در تعطیلات پایان هفته را اعلام کرد.

به نقل از ایسنا سرهنگ صمد اسفندیاری در این باره گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنج‌شنبه (۱۶ شهریور) تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
معاون عملیات پلیس راه کشور با اشاره به دیگر محدودیت‌های اعمال شده در محور کرج – چالوس خاطرنشان کرد: بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از پانزده کیلومتر بالای مرزن آباد که به محدوده دزدبن معروف است به سمت کرج به صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
به گفته وی تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج چالوس همچنان ممنوع است.
اسفندیاری همچنین با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز نیز با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع است، خاطرنشان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و مواد فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنج شنبه ۱۶ شهریور و ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور از این محور ممنوع است.
معاون عملیات پلیس راه کشور همچنین از ممنوعیت تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از مسیر تهران به قائم شهر و بالعکس خبر داد و گفت: این محدودیت از ساعت شش تا ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور ماه اعمال می‌شود.
وی همچنین با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از محور زاهدان – زابل و بالعکس ممنوع است گفت: این ممنوعیت از ساعت ۱۶ تا ۲۱ روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه در این محور اعمال شده است.
اسفندیاری همچنین با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به حادثه دیدگان با آن تماس بگیرند.

چهارشنبه ۱۵ شهریور   ۱۰:۳۸


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.