چاپ اول کتاب” افرا “ازحسین علی جعفری در نمایشگاه کتاب

۱۵اردیبهشت،

کتاب” افرا” به نویسندگی حسین علی جعفری با موضوع داستان انقلاب در مازندران ،در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توسط انتشار یافتنات سوره مهر عرضه می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ حسین علی جعفری درخصوص داستان رمان افرا گفت: موضوع اصلی رمان ” افرا” داستان انقلاب است واین داستان اشاره به دومبارز به نام های رستم علی و ذکریا دارد. رستم علی فردی معمولی بوده و با برخوردهایی که با ذکریا داشته متحول می گردد ودرادامه داستان می بینیم که وی یک سرهنگ شاهنشاهی را که درجنگل های مازندران  برای خود قروقگاهی درست کرده است تا انقلابیون را ازمیان ببرد می کشد.   
به گفته این نویسنده کتاب” افرا “حدودا ۲۰۰ صفحه ودرهشت فصل توسط انتشار یافتنات سوره مهربه چاپ رسیده است.   
حسین علی جعفری متولد ۱۳۴۷ از شهر ساری است وی تحصیلات خود را در رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد به اتمام رسانده و در حال حاضر استاد داشگاه است . این نویسنده تا به حال در چندین جشنواره کشوری و استانی حائز مقام هایی شده است که می توان مقام اول در جشنواره کتاب سال شهید غنی پور با کتاب ساعت ها همه خوابند ، مقام اول در جشنواره تولیدات استانی با کتاب “من سرباز هخامنشی بودم” و… را می توان نام برد.   
از این هنرمند تا به حال کتاب های : با عناوین :بررسی هنری بهترین قصه قرآن، مجموعه داستان “ماه تمام بود”، مجموعه شعر” عطش یاران” ، “ساعت ها همه خوابند “، مجموعه داستانک”من سرباز هخامنشی بودم” ، را به چاپ رسانده ام .   
شایان ذکراست کتاب “افرا” درقطع رقعی،با تیراژ ۲۵۰۰ وبامبلغ ۵۵۰۰ تومان ازسوی انتشار یافتنات سوره مهرعرضه شده است.  
غرفه انتشار یافتنات سوره مهرواقع درراهروی ۲۷ شبستان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران واقع است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.