چاپ کتاب زندگی سر لشکر جعفری

گلعلی بابایی گفت: روایت زندگی سردار جعفری، در کتابی با عنوان «کالک‌های خاکی» آماده انتشار است.

به گزارش ممتازنیوز ، گل‌علی بابایی در گفت و گو با فارس از اتمام نگارش و تدوین کتاب زندگی‌‌نامه و خاطرات سردار محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه، خبر داد.

وی افزود: این کتاب «کالک‌های خاکی» نام گرفته است که روایت زندگی سردار جعفری را از دوران تولد ایشان تا آخر عملیات بیت المقدس در تابستان ۱۳۶۱ در بردارد و در ۱۲ فصل تدوین شده که فصل آخر شامل ۱۰۰ قطعه عکس و سند است.

نویسنده کتاب «هم پای صاعقه» اظهار داشت: عناوین ۱۱ فصل تدوین شده به این ترتیب نام‌گذاری شده است: بچه نجف آباد یزد، تا دانشکده هنر، خمینی ای امام، دانشجوی خط امام، در انقلاب فرهنگی، شکست حصر سوسنگرد، پیروزی یک تفکر، همسر یا همسنگر، تیپ عاشورا، با قرارگاه عملیاتی قدس در نبرد فتح، الی بیت المقدس.

بابایی اضافه کرد: گفت‌وگوها، تدوین و نگارش کار با هم‌کاری حسین بهزاد صورت گرفت. مصاحبه‌ها از پاییز ۸۹ شروع شد، شش ماه طول کشید که نهایتا ۱۰ جلسه و ۲۵ ساعت مصاحبه شد. در مرحله نگارش و تدوین هم ۱۰ ماه زمان صرف شد.

وی بیان داشت: کالک‌های خاکی در ۵۵۰ صفحه‌ تدوین شده است و در حال حاضر در مرحله صفحه‌ آرایی است و با تیراژ ۳۰۰۰، توسط سوره مهر منتشر خواهد شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.