چاپ کتاب مقالات برگزیده همایش «امر iبه معروف و نهی از منکر در حوزه تعلیم و تربیت»

۲۹ آبان ،

۹۱/۰۸/۲۹ – ۱۷:۵۷

شماره: ۰۸۲۹۰۰۱۰۹۳

نسخه چاپیارسال iبه دوستان

معاون فرهنگی سازمان بسیج فرهنگیان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

چاپ کتاب مقالات برگزیده همایش «امر iبه معروف و نهی از منکر در حوزه تعلیم و تربیت»

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان بسیج فرهنگیان از انتشار یافتن کتابی حاوی مقالات برتر همایش علمی «امر iبه معروف و نهی از منکر در حوزه تعلیم و تربیت» خبر داد.

خبرگزاری فارس: چاپ کتاب مقالات برگزیده همایش «امر iبه معروف و نهی از منکر در حوزه تعلیم و تربیت»

سرهنگ اصغر قاسمی، معاون فرهنگی سازمان بسیج فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهار داشت: همایش علمی امر iبه معروف و نهی از منکر در حوزه تعلیم و تربیت با مشارکت بسیج آموزش و پرورش در ۳ محور شامل «امر iبه معروف و نهی از منکر و تعلیم و تربیت»، «آسیب شناسی فریضه امر iبه معروف و نهی از منکر در حوزه تعلیم و تربیت» و «نقش آموزش و پرورش در توسعه و ترویج امر iبه معروف و نهی از منکر» برگزار ‌شد.

وی ادامه داد: در محور اول موضوعاتی شامل «بایدها و نبایدها امر iبه معروف و نهی از منکر در تعلیم و تربیت»، «راه‌ها و روش‌های صحیح امر iبه معروف و نهی از منکر در تعلیم و تربیت» و «امر iبه معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش، بسیج، قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها» مطرح شد؛ محور دوم نیز شامل «علل و عوامل همگانی شدن امر iبه معروف و نهی از منکر در حوزه تعلیم و تربیت»، «روش‌های موجود امر iبه معروف و نهی از منکر، ضعف‌ها و کاستی‌‌ها»، «متولیان و مجریان امر iبه معروف و نهی از منکر، شرایط، وظایف و مسئولیت‌هـا» و «معروفات متروکه و منکرات موجود در حوزه تعلیم و تربیت» بود.

قاسمی اضافه کرد: محور سوم نیز شامل «راه‌ها و روش‌های ترویج امر iبه معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش»، «نقش منابع آموزشی و کمک آموزشی در توسعه و ترویج امر iبه معروف و نهی از منکر» و «رسالت و نقش معلم در همگانی شدن امر iبه معروف و نهی از منکر» بود.

وی با بیان اینکه فراخوان گسترده‌ای برای دریافت مقاله صورت گرفت، بیان کرد: بالغ بر یک هزار اثر به دبیرخانه همایش ارسال شد که حدود ۷۰۰ مقاله برای داوری در نظر گرفته شد و در نهایت از ۱۵ مقاله (در هر محور، ۵ مقاله) تجلیل شد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج فرهنگیان گفت: ۲۰۰ چکیده مقاله چاپ مئ‌شود و مقالات برگزیده با نظر هیئت داوران نیز در یک کتاب ویژه چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at momtaz/content-only/faq.php#publishers. momtaznews recommends: 1 – ۲٫

Fars News Agency


سایت رسمی گروه آموزشی خبرگزاری فارس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.