چت ویدئویی میان اندروید و کامپیوتر

چت کردن با موبایل، چیز جدیدی نیست و مردم تقریبا از زمانی که تلفن همراه وجود داشته از پیام های فوری (اس ام اس، ایمیل، چت و …) استفاده می کرده اند.

ویدئو چت، نوع جدیدی از چت است که به لطف شبکه های اینترنت موبایل و استفاده از پهنای باند آن میسر شده است. این نوع چت به تازگی در کشورمان از طریق اپراتور رایتل عرضه می شود که البته قیمت پایینی هم ندارد. همین الان تلاش برای مکالمه ویدئویی از طریق دوربین ۲ مگاپیکسل به همراه یک خط از شبکه ۲G، یک چیز کاملا معمولی (در کشور های جهان اول) است؛ اما چت ویدئویی با دوربین ۵ مگاپیکسلی و البته از طریق شبکه ۴G و یا بالاتر داستان های متفاوتی دارد.

اگر از دستگاه های اندرویدی استفاده می کنید، گزینه های بسیاری برای ارسال و دریافت IM (پیام های فوری یا Instant Messages) از طریق شبکه دیتا وجود دارد. Fring و IMO دوتا از بهترین گزینه ها هستند. وقتی شما به گفتگوی دیداری روی می آورید، نیاز های مختلفی خواهید داشت، پس باید نرم افزاری قدرتمند را انتخاب کنید.

دو برنامه اندرویدی برای گفتگوی ویدئویی

برنامه ای وجود دارد که به احتمال ۱۰۰ درصد تا حالا نام آن را چند بار شنیده اید؛ بله اسکایپ. اسکایپ برنامه ای بسیار جالب برای مکالمه ویدئویی است که بهترین تصویر و صدا را برای شما فراهم آورده و هم اکنون  میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. اگر مایل به استفاده از اسکایپ هستید، می توانید به صورت رایگان این نرم افزار را از گوگل پلی دانلود کنید و علاوه بر چت متنی، از چت تصویری به همراه صدا هم لذت ببرید.

با این حال، زمانی که این برنامه را روی رایانه نصب و شروع به گفتگو می کنید، ممکن است به خاطر عادت داشتن به چت های ویدئویی معمولی، کمی با این برنامه (اسکایپ به اسکایپ) مشکل و سختی داشته باشید. به هر صورت با کمی کسب تجربه و کار با آن مشکل حل می شود.

ویدئو چت با QIK

QIK یکی از بهترین و قدیمی ترین های گفنگوی تصویری است که امکان چت با دوستان و اعضای خانواده تان را فراهم می آورد. QIK اجازه می دهد تا جریان ویدئویی زنده را در سایت خود به نمایش بگذارید و یا اگر مایل باشید اتصال ویدئویی خصوصی برای چت با دوستان تان را هم فراهم کنید. از این برنامه را می توانید در سایت اصلی استفاده کنید و یا نسخه دسکتاپ آن را دانلود کرده و به چت تصویری بپردازید.

نسخه وب این نرم افزار احتمالا سریعترین و راحت ترین راهی است که می توانید در ارتباط با یکدیگر در شبکه QIK از آن استفاده کنید. عکسی که مشاهده می کنید مربوط به این نرم افزار می باشد.

چت تصویری با  Paltalk موبایل

علاوه بر گزینه هایی که در بالا برای چت در اندروید معرفی شد، باید نام  Paltalk را نیز به آنها اضافه کرد. Paltalk برنامه ای با کیفیت بالاست که سریع روی تلفن همراه اجرا می شود و شامل یک آیکون کوچک ویدئویی است. با این نرم افزار می توانید با دوستان تان که حساب کاربری ای در این نرم افزار دارند چت کنید.

برای شروع مکالمه تصویری کافیست فقط روی آیکون برنامه کلیک کنید تا متصل شوید. این نرم افزار ویدئو را با سرعت بالا به رایانه شما منتقل می کند، اما با نه با رزولوشنی که از یک وبکم انتظار دارید! مسنجر Paltalk در عین سریع بودن در ویژگی های بسیاری برای چت، کنترل صوتی و ویدئویی به شما می دهد و می توانید حتی در زمانی که در مسافرت هستید با دوستان و خانواده تان در ارتباط باشید.

خب با وجود برنامه هایی که در بالا معرفی کردیم، هنوز هم مایل به چت صوتی (یا متنی!) هستید و یا حالا چت تصویری را ترجیح می دهید؟ به هر حال اگر یک دستگاه اندرویدی دارید حالا وقت شروع یک چت تصویری است.

روز خوش! پاسخ سوال مان را به ما بگویید.

منبع: MakeUseOf

ماخذ: گویا آی تی gooyait.com

مطالب مرتبط

  • ۳ بازی فوق العاده هیجان انگیز و اعتیاد آور برای آندروید
  • معرفی نرم افزار کاربردی پزشک همراه (آندروید ، آی او اس و جاوا)
  • بهینه سازی و افزایش سرعت پیسی با Easeuse
  • آموزش نصب اندروید ۴٫۱ آب نبات ژله‌ای برای HTC Sensation(+لینک دانلود)
  • چگونه از اندروید به iOS بپیوندیم؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.