چراحقوق کارکنان آب منطقه تهران کم شده است؟

۰۹م آذر ،

دراین رابطه یکی از خوانندان خبرانلاین می نویسد: اگر لطف کنید این مشکل که مربوط به بیشتر کارمندان شرکت آب منطقه ای تهران به جز مدیران این شرکت است را منعکس و پیگیری کنید بسیار متشکر می شوم. متاسفانه نزدیک به سه ماه است که این شرکت اقدام به کسر حقوق کارمندان و کارگران به خصوص مدت معین ها و شرکتی ها می کند. در واقع هر بار بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بنا به دلایل مختلف و شکل های مختلف کسر می گردد که با این وضعیت اقتصادی و تورم و گرانی ها واقعا پرسنل این شرکت مهم را در بحران قرار داده است. تازه خبرهایی هم هست که ماه های آینده بیشتر از این ها کسر خواهد شد.
این درحالی است که مدیرروابط عمومی آب منطقه تهران با تاکید بر اینکه این کاهش حقوق مربوط به مدیران هم بوده، دلایل این اتفاق را شرح داد.
به گفته اسدی، حقوق کارکنان شرکتی تغییر نکرده اما حقوق کارکنان قرارداد معین با کاهش مواجه بوده است. این کاهش به سبب قطع حق ماموریتی صورت گرفته که هیچ یک از این کارکنان به این ماموریت ها نمی رفتند اما طبق یک روال اشتباه از قبل این رقم به حقوق آنها اضافه می شد اما از این ماه دریافتی کارکنان ساماندهی شده و دراین راستا حقوق آنها در یکماه کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: در خصوص پرداخت اضافه کار هم این اشتباه صورت می گرفت و به کارکنانی که اضافه کار نداشتند بازهم رقمی بابت این امر اختصاص داده می شد که این امر نیز سازماندهی شده است.
مدیرروابط عمومی آب منطقه ای تهران، تاکید کرد: به سبب افزیش نرخ تورم و مشکلات مالی کارکنان بخشی از این کاهش حقوق در بخش رفاهیات جبران شده و سعی می گردد که کارکنان این منطقه با مشکلی مواجه نشوند.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.