چراغ سبز نایمخن برای جدایی جهانبخش

مدیر ورزشی تیم فوتبال نایمخن معتقد است دو گلی که جهانبخش در دیدار شب گذشته این تیم مقابل هلموند اسپورت به ثمر رساند بر تعداد تیم‌های خواهان وی خواهد افزود.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،مدیر ورزشی تیم فوتبال نایمخن معتقد است دو گلی که جهانبخش در دیدار شب گذشته این تیم مقابل هلموند اسپورت به ثمر رساند بر تعداد تیم‌های خواهان وی خواهد افزود.

فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی فردا ۹ آکوست ۲۰۲۴ (۹ شهریور) به پایان می‌رسد و چند تیم از هلند، روسیه و قطر امیدوار هستند پیش از ساعت ۲۴ فردا مهاجم ایرانی تیم فوتبال اِن‌ای‌سی نایمخن که در این تیم عملکرد درخشانی داشته را به خدمت بگیرند.

بارت فن‌اینخن، مدیر ورزشی تیم فوتبال نایمخن در پی پیروزی ۴ بر یک شب گذشته (جمعه) این تیم بر هلموند اسپورت در هفته پنجم لیگ دسته دوم هلند در خصوص احتمال جدایی مهاجم ایرانی تیم‌شان گفت: با توجه به عملکرد خوب جهانبخش در این بازی به طور حتم تماس‌ها برای به خدمت گرفتن وی بیشتر هم خواهد شد. فکرهایی در سر داریم و در حال حاضر با چندین تیم بر سر انتقال علیرضا در حال مذاکره هستیم. نمی‌دانیم در روزهای پایانی نقل‌و‌انتقالات چه اتفاقی خوهد افتاد ولی اگر پیشنهاد خوبی شود به طور حتم انتقال جهانبخش عملی خواهد شد.

نایمخن به تازگی آنتونی لیمبومبه بلژیگی را به خدمت گرفته که در پست بال بازی می‌کند. گفته می‌شود در صورت جدایی علیرضا جهانبخش این بازیکن ۲۰ ساله جای وی در تیم را پر خواهد کرد. فن‌اینخن در این خصوص اظهار داشت: نه اینطور نیست، ما آنتونی را برای بازی در بال چپ تیم به خدمت گرفته‌ایم. اگر علیرضا از نایمخن جدا شود آنتونی برای مدتی جای وی را خواهد گرفت. از اینکه لیمبومبه نایمخن را برای ادامه دوران حرفه‌ای خود انتخاب کرده، خوشحالیم چون بازیکن مستعدی است.

جهانبخش دریک بازی دوگل زد

در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های هلند موسوم به ژوپیلر لیگ تیم فوتبال اِن‌ای‌سی نایمخن در دیداری خارج از خانه به مصاف هلموند اسپورت رفت. نایمخن که در این بازی علیرضا جهانبخش را به مدت ۸۲ دقیقه در میدان داشت با نتیجه پرگل ۴ بر یک میزبان خود را درهم کوبید.

برای نایمخن در این بازی علیرضا جهانبخش (۱۴ و ۲۲) و سیورد آرس (۵۱ و ۵۳) گلزنی کردند و در مقابل استنلی اِلبرز در دقیقه سوم بازی تنها گل هولمند را به ثمر رساند. جهانبخش در دقیقه ۸۲ این دیدار جای خود را به دان دیسولد داد.

به این ترتیب نایمخن به چهارمین پیروزی فصل خود رسید و با ۱۲ امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته دوم هلند صعود کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.