چرایی انگ‌زدن به جریان اصولگرایی/ اردوگاه رئیس دولت تدبیر، اصلاح‌طلبی نیست

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

حجت‌الاسلام ذاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ادعاهای اخیر برخی فعالان اصلاح‌طلب نسبت به جریان اصولگرایی، گفت: مواضع حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی جایگاه خود در اردوگاه‌های سیاسی را مشخص می‌کند.

“حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب که انتقاد اصولگرایان از دولت را ترس از دست دادن کرسی‌های آینده از سوی آنان می‌داند، اظهار داشت: نکته قابل ذکر این است که رئیس‌جمهور دولت یازدهم اصلاح‌طلب نیست چرا که عملکرد و پیشینه دکتر روحانی، مواضع اخیر وی را مشخص می‌کند که در کدام جریان فکری و سیاسی تعریف می‌شود.   
 
وی افزود: مواضع روشن دکتر روحانی نسبت به اصلاحاتی که در خرداد ۷۶ از سوی دولت اصلاحات صورت گرفت، همچنین در دو دوره بعد حوادث مختلف کشور نشان داد که مواضع رئیس‌جمهور دولت یازدهم در چه جایگاهی است، جایگاهی که در اردوگاه اصلاح‌طلبی نبوده بلکه در نظام و ولایت فقیه است.   
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی قم با بیان اینکه مصادره دکتر روحانی توسط اصلاحات پسندیده نیست، اضافه کرد: نیروهای اصولگرا همواره قائل به نقد مشفقانه بوده و افعال و عملکرد دولت یازدهم را به دنبال همین نقد رصد می‌کنند که هیچگونه تخریب و تضعیفی در آن تعریف نمی‌شود.   
 
ذاکری با بیان اینکه جایگاه اجتماعی اصولگرایان مشخص است، تصریح کرد: میزان رای و اقبال مردم به این جریان سیاسی کشور در انتخابات گذشته(مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری) تعیین شده است، همچنین جایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبی نیز با وجود آمار نظرسنجی‌ها که آنان نیز به این امر آگاهند، روشن است.   
 
وی تاکید کرد: موضوعی که از سوی این فعال اصلاح‌طلب مطرح شده وارونه است چرا که اصلاح‌طلبان خود احساس می‌کنند جایگاهی در میان مردم ندارند لذا به دنبال اتهام و اَنگ زدن به جریان اصولگرایی هستند.   
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: اینگونه عملکردها و اظهارنظرهای سیاسی از سوی فعالان اصلاح‌طلب برای نشانی دادن غلط به دولت و مردم بر این اساس است که اصولگرایان با دولت اختلاف داشته و به دنبال تنازع و اختلاف هستند که  بایستی نسبت به این مواضع دقیق شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.