چرا این آزادراه به بهره​برداری نمی​رسد؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 چرا این آزادراه به بهره​برداری نمی​رسد؟

چرا این آزادراه به بهره​برداری نمی​رسد؟

ممتازنیوز: نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس، با اشاره به اشتباه محاسباتی در تعیین مسیر آزادراه تهران-شمال، گفت:‌ مسیر اتصال آزادراه تهران به شمال به اشتباه از سمت غرب کشیده شد، که این موضوع یکی از دلایل تاخیر طولانی در بهره برداری این آزادراه بوده است.

به گزارش ممتازنیوز، ایرج ندیمی با اشاره به اینکه علت عدم بهره برداری آزادراه تهران-شمال کمبود اعتبارات مالی است، گفت: وقتی منابع کافی برای بهره برداری از آزادراه تهران-شمال وجود ندارد، مطمعنا تکمیل و اجرایی شدن آن نیز به تاخیر خواهد افتاد.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، افزود: متاسفانه در مورد آزادراه تهران-شمال مسئولین مرتبط، دچار اشتباه شدند، چراکه به یکباره افتتاح کردن این بزرگراه، امر معقولی به نظر نمی‌رسد.
وی با بیان اینکه منابع مالی مورد استفاده در آزادراه تهران-شمال تعریف مشخصی ندارد، تصریح کرد:‌ در مورد آزادراه تهران-شمال ابتدا باید منابع مالی مورد نیاز تعریف گردد سپس عملیات عمرانی آغاز شود.
ندیمی با اشاره به اینکه مسیر بهره برداری از آزادراه تهران-شمال باید از سمت شرق کشیده می‌شد، اظهار کرد: مسیر اتصال آزادراه تهران به شمال به اشتباه از سمت غرب کشیده شد، که این موضوع یکی از دلایل تاخیر طولانی در بهره برداری این آزادراه بوده است.
این نماینده مردم در مجلس نهم، به خانه ملت گفت: با افزایش بودجه عمرانی کشور و تخصیص ۵ درصد از سهم هدفمندی یارانه‌ها، می‌توان به افتتاح آزادراه تهران-شمال امیدوار بود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، خاطر نشان کرد: دولت می‌تواند با ایجاد راهکارهای جدید و تامین منابع مالی مورد نیاز راه اندازی بزرگراه تهران-شمال را تسریع بخشد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.